Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En mene kouluun finnin takia

Vierailija
11.03.2015 |

Aivan vitunmoinen paukama oli räjähtänyt aamulla. Vitun kystinen akne. Ei 1cmx1cm paskiaista pysty mitenkään peittämään. ahdistaa, olin eilenkin 2h poissa

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt kyllä olla loppuviikko kotona ja poistaa peilit seiniltä, että ei itsekään näe tuota karmeaa tapahtumaa.

Vierailija
2/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästäsi tullee helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 07:32"]Kannattaa nyt kyllä olla loppuviikko kotona ja poistaa peilit seiniltä, että ei itsekään näe tuota karmeaa tapahtumaa.
[/quote] Sulle se voi olla vaikea tajuta. Iho on mun suurin itsetunnon viejä. Meikin kanssa saan siitä edes jotenkin siedettävän näköisen. Mutta sitten kun se iso finni tulee, niin se vaan tulee. Sitä särkee, polttelee ja kuumottaa. Pelkään vaan, että "kypsyy" pöivän aikana tarpeeksi ja räjähtää jonkun naamaan. Ja se mätä, ai että sitä vuotaa kuin tulivuoresta. Saan muutenkin kuulla oman ihon kunnosta tarpeeksi, en jaksa, että joku sanoo kys. Finnistä jotain. ap

Vierailija
4/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto?

T. 17v, jolla on _todella_ paha akne, niin paha, että lääkkeet piti tilata Saksasta ja Briteistä, kun ei Suomesta niitä saanut. Viimeksi ollut koulusta pois ala-asteella luvattomasti. Silloinkin huijasin pari kuumelepopäivää lisää, vaikka olisin ollut jo koulukuntoinen.

Vierailija
5/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 07:36"]Itsetunto?

T. 17v, jolla on _todella_ paha akne, niin paha, että lääkkeet piti tilata Saksasta ja Briteistä, kun ei Suomesta niitä saanut. Viimeksi ollut koulusta pois ala-asteella luvattomasti. Silloinkin huijasin pari kuumelepopäivää lisää, vaikka olisin ollut jo koulukuntoinen.
[/quote]

On minullakin paska fiilis mun finneistä, aknesta, jonka vuoksi mun iho on olkapäistä ja selästä kuopilla ja "rei'illä", mutta en silti lintsais niiden takia. En edes liikasta, vaikka olen saanut kuulla ties kuinka monta kertaa olevani "vitun saastainen".

Vierailija
6/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua hyvin, itsekin olen pitänyt vapaapäivän kun onnistuin räjäyttämään todella ison, kipeän finnin ihon sisälle. Neljäsosa naamasta turposi, ei siinä meikki auttanut. Ootko käynyt ihotautilääkärillä?

Vierailija
7/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 07:45"]Mä ymmärrän sua hyvin, itsekin olen pitänyt vapaapäivän kun onnistuin räjäyttämään todella ison, kipeän finnin ihon sisälle. Neljäsosa naamasta turposi, ei siinä meikki auttanut. Ootko käynyt ihotautilääkärillä?
[/quote] Oon. Lääkkeistä huolimatta joskus tulee iso finni. Ap

Vierailija
8/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita päälle hengittävä laastari Muumi tai pääkallokuvilla, kumpi sopii omaan tyyliin, ja tee siitä "fashion statement". Rohkeasti kouluun siitä.

Vierailija
9/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on viis finnii naamas tälläkin hetkellä ja istun töissä. Hävettää.

Vierailija
10/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 07:51"]

Laita päälle hengittävä laastari Muumi tai pääkallokuvilla, kumpi sopii omaan tyyliin, ja tee siitä "fashion statement". Rohkeasti kouluun siitä.

[/quote]

Just joo. Minulla on ollut akne 12-vuotiaasta asti, nyt olen 27-vuotias. Tuntuu että iho menee aina vaan mielenkiintoisempaan kuntoon, nykyään saan nauttia mm. ontelofinneistä eikä kasvoissa ole tervettä neliösenttiä. Yhdeksännellä luokalla olin kolme päivää pois koulusta kun kasvot äityivät aivan kamalaan kuntoon enkä pystynyt peittämään tilannetta meikillä. Olen edelleen sitä mieltä että tein oikein, minua kiusattiin muutenkin ihan tarpeeksi ihoni takia.

Vierailija
11/11 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 07:51"]

[/quote]

Just joo. Minulla on ollut akne 12-vuotiaasta asti, nyt olen 27-vuotias. Tuntuu että iho menee aina vaan mielenkiintoisempaan kuntoon, nykyään saan nauttia mm. ontelofinneistä eikä kasvoissa ole tervettä neliösenttiä. Yhdeksännellä luokalla olin kolme päivää pois koulusta kun kasvot äityivät aivan kamalaan kuntoon enkä pystynyt peittämään tilannetta meikillä. Olen edelleen sitä mieltä että tein oikein, minua kiusattiin muutenkin ihan tarpeeksi ihoni takia.
[/quote]

Kuin omalta näppikseltä. Paitsi etten välittänyt aknesta ja 28v kävin kehityskeskustelussa firman pomon kanssa sininen Pikkumyy-laastari leukaluun kohdalla.