Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ihmistyypin jonka pelkkä olemassolo

Vierailija
06.12.2021 |

aiheuttaa kuohuntaa, riitoja ja draamaa vaikka tämä kyseinen ihminen ei tee mitään?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Järjestää draaman aina jostain, kun saapuu paikalle. Nauttii kun saa järjestettyä ympäriinsä sekasortoa ja hämmennystä. Hirviö.

Vierailija
2/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Järjestää draaman aina jostain, kun saapuu paikalle. Nauttii kun saa järjestettyä ympäriinsä sekasortoa ja hämmennystä. Hirviö.

Mutta miten se onnistuu pelkällä olemassaololla? Vika on silloin ympäristössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä!Tiedän kyllä ihmisen joka aja pussia ja pussin noustessani sydän alkaa tykytää,punastutaa ja kompuroimaan johonkin penkiin. On vaan niin hiton komea ruskeat silmät ja tummatukka ja mikä tuoksu jokerilinjalla Itä-Helsinki lähdöt.

Vierailija
4/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat?

Ihmistä joka herättää tunteita, vai ihmistä joka keittelee "myrkkyjään", kertoilee satuja muista jotta saa sotkea välejä jonka jälkeen jaa itse sivusta seuraamaan ja esittämään viatonta?

Vierailija
5/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Ihmistä joka herättää tunteita, vai ihmistä joka keittelee "myrkkyjään", kertoilee satuja muista jotta saa sotkea välejä jonka jälkeen jaa itse sivusta seuraamaan ja esittämään viatonta?

Ekaa. En tarkoita manipuloijaa, sellainenhan itse aiheuttaa draamoja. Tosin itse pysyy kulisseissa ja lietsoo muut riitelyyn keksimillään valheilla.

Vierailija
6/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään heitettiin vain yhdellä mätä munalla. Kyllä tämän kestää.

👍

Vierailija
7/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma?

Vierailija
8/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Siskoni kuuluu tähän ihmistyyppiin. En ole tekemisissä hänen kanssaan enää.

Vierailija
9/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätzit

Vierailija
10/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tällaisia ihmisiä, mutta vastauksista päätellen suomalaisten lukutaito on varsin heikoissa kantimissa.

Vierailija
11/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen nuori?

Vierailija
12/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on taito saada henkilö provosoitumaan vaikka puhelimen välityksellä. Harvemmin tulee käytettyä..

Vierailija
13/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pystyvät ohjailemaan massoja tehokkaammin kuin toiset.

Vierailija
14/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei itse tee mitään, kyllä se vika on muissa.

Vierailija
15/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Kuulostaa ketjun aloittajalta.

Ja sitten syytetään muita.

Vierailija
16/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansallismieliset yleensä kuuluvat tuohon ihmistyyppiin. Saapuvat paikalle, eivät tee mitään, mutta keskisormi viuhuu ja sataa raivoisia kommentteja.

Vierailija
17/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tiedän ihmistyypin joka ei osaa tehdä omia päätelmiään mistään, ja on niin vapauttavaa heitellä mädillä tomaateilla jotakuta tarpeeksi sopivaa.

Kuuluu ajatuskapasiteetiltaan PIHTARIHUOPA genreen.

Teen voi halutessaan muuttaa kahviksi. Paitsi kofeiiniherkät.

Vierailija
18/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä ihmisessä on jotain,karismaa,nätti/komea ,seksikäs ulkonäkö? että moni on kateellinen,koetaan uhkaksi? herättää paljon tunteita? Mutta jos sulla ei oo riittävää itsetuntoa,koet helposti jonkun uhkaksi

Vierailija
19/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansallismieliset yleensä kuuluvat tuohon ihmistyyppiin. Saapuvat paikalle, eivät tee mitään, mutta keskisormi viuhuu ja sataa raivoisia kommentteja.

Piereskelevät kylläkin toisten naamoille BB:ssä. Ovat sikoja ja tyrkkyjä.

Vierailija
20/32 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tavis mr tai mrs nobodyt saa aikaan yhtään mitään. Taito se on juoksuttaa muita, hyvässä ja pahassa, vaikka ei olisi aiheuttanut tahalleen sitä itse. Ei kyllä voi silloin syyttääkään juoksuttamisesta ja miksi sen kummemmin välittäisi siitä edes. Surkuhupaisaa vielä, jos ei tiedä, miksi outo häslinki vähän väliä. Ja vapaaehtoista se juokseminenkin on. Jos joku haluaa pörrätä jonkun ympärillä, niin ei kai se ketään haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi