Millaista on kokemattoman keski-ikäisen miehen elämä? Kysy mitä vain niin vastaan
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole käynyt esim hollannissa ja maksanut seksistä?
Minkä ihmeen takia pitäisi matkustaa Hollantiin saakka maksaakseen seksistä? :-o
Siellä se on tehty aika helpoksi kun saa näyteikkunasta valita ja maksaa 50-100e ihan amsterdamin keskustassa red light. Kysyin sitäpaitsi ap:ltä en sinulta, mutta kai voisi kysymyksen laittaa niinkin, että miksi et ole hankkinut kokemusta maksulliselta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia pitäisi matkustaa Hollantiin saakka maksaakseen seksistä? :-o
Siellä se on tehty aika helpoksi kun saa näyteikkunasta valita ja maksaa 50-100e ihan amsterdamin keskustassa red light. Kysyin sitäpaitsi ap:ltä en sinulta, mutta kai voisi kysymyksen laittaa niinkin, että miksi et ole hankkinut kokemusta maksulliselta naiselta
Sinun matematiikallasi tulee halvemmaksi maksaa lennot Hollantiin ja majoitus siellä kuin ostaa seksiä Suomessa? :-D Lentoja sai kyllä ainakin ennen koronaa halvalla, mutta muuten Amsterdam ei ole mikään halpa kaupunki.
Jokainen mies löytää suhteen tai ainakin saa seksiä, jos on valmis yrittämään tarpeeksi.
Sinä et ole yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies löytää suhteen tai ainakin saa seksiä, jos on valmis yrittämään tarpeeksi.
Sinä et ole yrittänyt.
Okei, kiitos. Tuolla joku sanoi, että sata on se määrä jonka jälkeen löytää.
Mulla on vielä siis useampi kymmen jäljellä. Huonoja kokemuksia on vain. En tiedä miten jaksan ne loput.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun matematiikallasi tulee halvemmaksi maksaa lennot Hollantiin ja majoitus siellä kuin ostaa seksiä Suomessa? :-D Lentoja sai kyllä ainakin ennen koronaa halvalla, mutta muuten Amsterdam ei ole mikään halpa kaupunki.
Kyse oli helppoudesta ei rahasta ja edelleen odottelen ap:n vastausta. Ei kiinnosta sun höpinät
Tykkäätkö pitkistä naisista? Yli 180cm
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö pitkistä naisista? Yli 180cm
Kiitos erilaisesta kysymyksestä.
Mä en ole koskaan miettinyt naisen mittaa. Muut asiat ovat tärkeitä.
180 senttisenä olisit mua pidempi, mutta luotan, että itsetuntoni kestää sen ja jos kemiamme kohtaavat niin ei tuollainen pituus olisi yhtään haitaksi. Ainakin siis, jos mun lyhyyteni ei olisi sulle haitta.
ap
Miksi et vastaa mun kysymykseen? Miksi et ole käynyt maksullisissa naisissa hakemassa kokemusta?
Tiedän kysymättäkin: onnetonta ja ponnetonta. Kokemusta kokemattomuudesta melkein 40 vuotta
Minkälainen suhde sinulla on tai oli äitiisi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vastaa mun kysymykseen? Miksi et ole käynyt maksullisissa naisissa hakemassa kokemusta?
Vastaan nyt.
En ole käynyt, koska en koe, että se muuttaisi tilannettani. Se olisi vain maksu siitä mitä en saa edes ilmaiseksi. Se olisi kokemus, mutta se surettaisi enemmän, koska tiedän, että en saa muuten kuin rahalla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Keskustelemme useaan kertaan viikossa ja näemme säännöllisesti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tuntuuko joskus siltä, että äiti ei haluaisi päästää sinua omillesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei missään nimessä.
Pääsin omilleni 20 vuotta sitten.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei missään nimessä.
Pääsin omilleni 20 vuotta sitten.
ap
Entä saitko seurustella kotiolojesi puolesta?
Kysyn tätä siksi, kun kokemusta on tällaisesta. Kotona ei ollut minkäänlaista yksityisyyttä. Sinne ei saanut tuoda kavereita, eikä niiden kanssa olisi saanut hengailla muutenkaan. Äiti oli sitä mieltä, että sukupuoliyhteys alle kaksikymppisenä pilaa ihmisen kuin ihmisen. Isä oli juoppo, jota ei paljon kehdannut kavereille näyttää. Yritä siinä sitten saada kontaktia tyttöihin.
Näetkö elämälläsi jonkun muun syvemmän merkityksen kuin parisuhde?
Koetko, että yhteiskunta tai joku muu taho on syyllinen tilanteeseesi?
Vierailija kirjoitti:
Näetkö elämälläsi jonkun muun syvemmän merkityksen kuin parisuhde?
Pakko se on nähdä. Muuten elämä olisi liian hankalaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Koetko, että yhteiskunta tai joku muu taho on syyllinen tilanteeseesi?
Missään nimessä en. Minä olen syyllinen.
ap
Olen samaa mieltä. Varmaan 98% oma vika.
Olen käynyt ehkä kymmenillä treffeillä. Aina ovat jääneet ekaan. Naiset eivät tykkää, jos mies on epävarma, ei aikaisempia suhteita ja en varmaan osaa oikein edes flirtata.
ap