Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei köyhiä varten voida rakentaa trailer parkkeja?

Vierailija
10.03.2015 |

Tulisivat huomattavasti halvemmaksi kuin rakennuskustannuksiltaan sikakallis vuokra-asuntotuotanto. Esim. jenkkilässä monet ihan viihtyisiä.

http://comiccon.tips/wp-content/uploads/2014/05/Trailerpark-Stack.jpg

http://littleaustinite.com/wp-content/uploads/2009/06/trailer5-300x217.jpg

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin niitä jenkkilässäkään on pohjoisessa

Vierailija
2/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia energiasyöppöjä talvella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat muutenkin pitää amerikan mallia jonain esimerkkinä :)

Vierailija
4/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä maahanmuuttajille voitaisiin rakentaa sellaisia, tulisivat selkeästi edullisemmaksi kuin se että majoitetaan heitä maan kalleimmille neliöille PK-seudulle.

Vierailija
5/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:03"]

Tulisivat huomattavasti halvemmaksi kuin rakennuskustannuksiltaan sikakallis vuokra-asuntotuotanto. Esim. jenkkilässä monet ihan viihtyisiä.

http://comiccon.tips/wp-content/uploads/2014/05/Trailerpark-Stack.jpg

http://littleaustinite.com/wp-content/uploads/2009/06/trailer5-300x217.jpg

[/quote]Jos noita kuvia katsoo, niin onhan niitä leirintäalueita Suomessakin pilvin pimein.

Vierailija
6/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:22"]Kieltämättä maahanmuuttajille voitaisiin rakentaa sellaisia, tulisivat selkeästi edullisemmaksi kuin se että majoitetaan heitä maan kalleimmille neliöille PK-seudulle.
[/quote]

Rovaniemestä ylöspäin olis paljon lääniä ja rauhaa sodan traumauttaneille muslimeille

Vierailija
7/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä tapahtuisikaan asuntosijoittajien asunnon arvolle, kun varmat vuokralaiset on muuttanu noihin parakkeihin?

Vierailija
8/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:22"]Kieltämättä maahanmuuttajille voitaisiin rakentaa sellaisia, tulisivat selkeästi edullisemmaksi kuin se että majoitetaan heitä maan kalleimmille neliöille PK-seudulle.
[/quote]Jonka 90 % maahanmuuttajista maksaa itse. Vain 10% on pakolaisia kaikista maahanmuuttajista eli Helsingissäkin vain vajaa 7000 ihmistä. Toisaalta ihan kantasuomalaisia toimeentulotuella eläviä on paljon enemmän, miksi heille ei kelpaa halvempi asuminen jossain maalla?

Vierailija
9/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas idea. Eriarvoisuus kukoistaa Usan trailerialueilla, sieltä ei kyllä hyvään asemaan ponnisteta vaan köyhyys periytyy. Seurauksena yhteiskunnallisia ja sosiaalisia ongelmia.

Vierailija
10/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:47"]

Sairas idea. Eriarvoisuus kukoistaa Usan trailerialueilla, sieltä ei kyllä hyvään asemaan ponnisteta vaan köyhyys periytyy. Seurauksena yhteiskunnallisia ja sosiaalisia ongelmia.

[/quote]

Mieluummin trailerparkkeja kuin nykyinen verotus ja järkyttävä julkinen sektori. Se vasta sairasta on.

Vierailija
11/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:22"]Kieltämättä maahanmuuttajille voitaisiin rakentaa sellaisia, tulisivat selkeästi edullisemmaksi kuin se että majoitetaan heitä maan kalleimmille neliöille PK-seudulle. [/quote]Jonka 90 % maahanmuuttajista maksaa itse. Vain 10% on pakolaisia kaikista maahanmuuttajista eli Helsingissäkin vain vajaa 7000 ihmistä. Toisaalta ihan kantasuomalaisia toimeentulotuella eläviä on paljon enemmän, miksi heille ei kelpaa halvempi asuminen jossain maalla?

[/quote]

Mitä sinulla on kantasuomalaisia vastaan? Minun järkeeni ei mahdu miksi ensisijassa suomalaisen koko ikänsä täällä asuneen pitäisi muuttaa jonnekin kuusen alle häpeämään, jotta tilalle kalliille neliöille saadaan mamu. En tajua. Hoidetaan oman maan asiat ensin kuntoon, ja katsotaan sitten riittääkö pelimerkkejä hyysätä muita maita ja kansoja. Äläkä edes ala väittämään että toimeentulotuella elävät olisivat aina "syyllisiä" tilanteeseensa.

Vierailija
12/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:47"]

[/quote]

Mulla oli ainakin pari opiskelukaveria, jotka olivat lähtöisin trailer-parkeista, kun opiskelin jenkkilässä. Tarvitaan vain motivaatiota ja tahdonlujuutta!

Vierailija
13/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:22"]Kieltämättä maahanmuuttajille voitaisiin rakentaa sellaisia, tulisivat selkeästi edullisemmaksi kuin se että majoitetaan heitä maan kalleimmille neliöille PK-seudulle. [/quote]Jonka 90 % maahanmuuttajista maksaa itse. Vain 10% on pakolaisia kaikista maahanmuuttajista eli Helsingissäkin vain vajaa 7000 ihmistä. Toisaalta ihan kantasuomalaisia toimeentulotuella eläviä on paljon enemmän, miksi heille ei kelpaa halvempi asuminen jossain maalla?

[/quote]

Mitä sinulla on kantasuomalaisia vastaan? Minun järkeeni ei mahdu miksi ensisijassa suomalaisen koko ikänsä täällä asuneen pitäisi muuttaa jonnekin kuusen alle häpeämään, jotta tilalle kalliille neliöille saadaan mamu. En tajua. Hoidetaan oman maan asiat ensin kuntoon, ja katsotaan sitten riittääkö pelimerkkejä hyysätä muita maita ja kansoja. Äläkä edes ala väittämään että toimeentulotuella elävät olisivat aina "syyllisiä" tilanteeseensa.
[/quote]Meidän työpaikan mamut ovat kovapalkkaisia spesialisteja ja maksavat kalliit vuokransa itse. Miksi asumistukea saava olisi parempi asukas? Kerrotko?

Vierailija
14/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:21"]

Taidat muutenkin pitää amerikan mallia jonain esimerkkinä :)

[/quote]

Minä pidän ainakin.

Terveydenhuollon kun järjestäisivät toisin niin a vot! Sosialistista tasapäistettyä Suomea en arvosta pätkääkään.

Vierailija
15/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sinulle voitu opettaa yhdyssanoja?

Vierailija
16/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:35"]

Rovaniemestä ylöspäin olis paljon lääniä ja rauhaa sodan traumauttaneille muslimeille

[/quote]

Mä haluun kans traumauttaa sodan, ihan pienen vaiks vaan. :)

Vierailija
17/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:35"]

mutta mitä tapahtuisikaan asuntosijoittajien asunnon arvolle, kun varmat vuokralaiset on muuttanu noihin parakkeihin?

[/quote]

Nimenomaan, saataisiin joku tolkku asuntojen hintoihin ja vuokriinkin.

Vierailija
18/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se köyhyys nytkin monen kohdalla periytyy. Sossuperheet opettaa miten helppoa elämä on niinkin ja seuraavaa sukupolvea ei vois vähempää ainakaan matalapalkkatyössä kiinnostaa ja isoihin palkkoihin ei kiinnosta opiskella. 

Kyllä se olis oikein että jos ei itse yhtään yritä ei elämänlaatu olisi sama kuin vaikka siivoojalla tai muulla työntekijällä joka ei tienaa niin paljoa. Tätä mieltä minä olen.

Vierailija
19/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntösuomessa ei saa asua edes omalla mökillä, saati sitten asuntovaunussa.

Vierailija
20/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:35"]

[/quote]

Nimenomaan, saataisiin joku tolkku asuntojen hintoihin ja vuokriinkin.
[/quote]Niinkö luulet? Silloin maalta muuttaisi tilalle, siis kehä kolmosen ulkopuolelta omakotitaloihinsa kyllästyneet Helsingissä työssäkäyvät ihmiset. Ja hinnat kipuisivat edelleen. Kuka haluaa ajaa tunnin töihin ja maksaa jättikustannuksia talosta jonka arvo laskee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan