Mitä puolisosi tekee nyt?
Kommentit (79)
Tossa selaa tablettiaan ja mulla on kädessä iPhone. Telkkarikin auki, jotta ärayketulva ei ihan heti loppuisi ja tulisi tarvetta puhua jotain. Näytin mä tosin äsken sille yhden kaverini FB-päivityksen, kun se oli niin hauska. Ja kysyin vähän myöhemmin, että miksi toi sun tabletti piippaa koko ajan, tuleeko sulle koko ajan viestejä. Kuulemma FB-kommentit tulee värinällä. Nyt mä valitin siitä äänestä lisää ja se otti värinän kokonaan pois, eli kyllä täällä keskustellaan ja laatuaikaillaan <3
Istuu tässä sohvalla vieressä ja lukee johonkin tenttiin tai viilaa artikkelia. Ite katon telkkaria ja selaan AV:ta, lopetin omat opiskeluhommat tältä päivää jo tunti sitten.
Varmaan keskustelee tunteiden ilmaisemiesta jonkun nuoren tytön kanssa. On siis töissä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:59"]
Lähti just yläkertaan peittelemään lapset.
[/quote]
En tajua tuota seiskalta nukkumaan - kasvatusta. Monelta ne lapset herää? Neljältä?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:03"]
[/quote]
En tajua tuota seiskalta nukkumaan - kasvatusta. Monelta ne lapset herää? Neljältä?
[/quote]
Ihmisillä on eri rytmit. Meillä lapsi meni joskus pienenä seiskalta nukkumaan kun jätti toiset päiväunensa pois. Aamulla heräsi joskus kuuden-seitsemän aikoihin.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:59"]
[/quote]
[/quote]
Meillä herätään seiskalta ja klo 19 nukkumaan arkisin. Kasiksi päiväkotiin, kahden jälkeen iltapäivällä haku. Lapset 3 ja 2 vuotta. Vanhempien työaika 06-14 ja 8-16
Asentaa autotallissa jarruvaijeria maastopyörään. Ja sitten voitelee toivottavasti lapsen sukset huomista hiihtopäivää varten. :)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:03"]
[/quote]
[/quote]
Herää siinä kuuden aikaan. Helposti ovat aina nukkuneet jopa 12h yöunia :)
Töissä on vielä tunnin, kamala ikävä.