Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette päässeet erosta yli?

Vierailija
10.03.2015 |

Se vaan on päässäni jatkuvasti,vaikka yritän ajatella muuta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa.

Vierailija
2/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa. Itselle tekemistä. Puhuminen esim ammattilaiselle tai hyvälle ystävälle. Tekemällä suunnitelmia kohti tulevaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon olen kuullut,mutta kuinka kauan sitä aikaa tarvitsee? ap

Vierailija
4/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi minua kanssa. Ja kauan sitä aikaa menee?

Vierailija
5/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli eroahdistus aaltoina, en myöskään pystynyt nukkumaan. Vaikka erottiin pitkälti omasta halustani. Nyt vuoden kuluttua on jo helpompi hengittää.

Vierailija
6/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu, millainen historia on ollut? Esim. mulla yli puolielämää yhdessä ja lapset, kunnes mies vaan löysi toisen ja lähti, eikä koskaan enää pitänyt yhteyttä:(

Ekasta erosta pääsin parissa kuukaudessa, kun suhdekin kesti vain 1v3kk, eikä lapsia yms.

Vierailija
7/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipasin koskenkorvaa ikeneen ja aloin selaan sexworkkia

Vierailija
8/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei enää okseta, pyörrytä ja tunnu kuolemalta, kesti minulla 3kk. Sen jälkeen tuntui vielä surulliselta ja pahalta 3kk. Sitten tuntui enää satunnaisesti surulliselta ja vuoden jälkeen ei edes sitä. Aikaa se ottaa. Itse tein päätöksen, että ensimmäiset 3kk saan velloa itsesäälissä ja olla nousematta sängystä viikonloppuisin, mutta sen jälkeen on ryhdistäydyttävä, nähtävä ihmisiä ja keksittävä tekemistä. Ensimmäisen 3 kk aikana ostin myös juoksutossut ja vaikka en liikunnasta pidäkään, lähdin aina pahimmassa ahdistuksessa "juoksemaan sitä karkuun".

Kuten joku sanoi, kannattaa hakea ammattiapua kuuntelemaan, muutamakin kerta helpottaa. Ja jos ei ahdistuksen takia saa nukuttua, niin unilääkkeet peliin, väsyneenä kun kaikki tuntuu pahemmalta.

Ja sen voin luvata, että se olo menee vielä ohi, vaikka tiedän ettei se nyt tunnu siltä! Toki se kestää kaikilla oman aikansa, mutta ei ikuisesti.

T. 10v jälkeen petetty ja jätetty, nyt 3 vuotta myöhemmin uuden puolison kanssa onnellinen talonomistaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan