Mistä edullisesti häpyhuuli leikkaukseen?
Nyt eron myötä pitäisi päästä leikkurille ottamaan ylimääräset lerpat pois. Minne otan yhteyttä? Voin matkustaa ympäri Suomea jos tiedän kuka leikkaa kauniita alapäitä.
Kommentit (28)
Käänny muslimiksi. Sen jälkeen joku tulee kotiisi ja tekee operaation ilmaiseksi ruosteisella partaveitsellä. Saat taatusti pienemmät häpyhuulet.
Miksi tarvitset leikkaukseesi häpyhuulta? Eikö sinulla ole omasta takaa, vai oletko mahdollisesti mies?
PS. Opettele yhdyssanat.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:31"]
Nyt eron myötä pitäisi päästä leikkurille ottamaan ylimääräset lerpat pois. Minne otan yhteyttä? Voin matkustaa ympäri Suomea jos tiedän kuka leikkaa kauniita alapäitä.
[/quote]
Ei tarvi matkustaa mihinkään. Tässä on helpompi, turvallisempi ja nopeampi keino hoitaa tuo pikku ongelma..
http://i.imgur.com/dsxTs27.gif
ei kestä kiittää :-)
meidän Anttilassa jaetaan alekuponkeja kun se sulkee ja sain40% alekupongin häppärileikkaukseen (Y)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:43"]Olen tehnyt operaation fiskarsin saksilla vodkapuudutuksella.
[/quote] sama. Tätä mäkin olen kokenut ja kaunis alapää tuli eikä edes sattunut
Häppärit saavat olla todella runsaat ennenkuin niitä aletaan julkisella puolella operoimaan. Anatomian oppikirjojen mukaan normaalissa vulvassa sisemmät häpyhuulet TULEVAT 0-4 cm esille ulompien häpyhuulien välistä ilman venytystä, vapaasti roikkuessaan.
Mun seinänaapuri teki häpyhuulisen pienennys leikkauksen Mehiläisessä . tuli tosi hyvä tulos.
Häpyhuulien maahantuojalta tietenkin. Google auttaa varmasti etsimään lähimmän jälleenmyyjän.
Minävoin operoida 100€. Pulttitie 3,
otetaanko kaikki vai jätetäänkö vähän?
Mene rölli nukkumaan. Häpyhuulissa on paljon hermopäätteitä. Niitä on ihana imeä lirskutella.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:10"]
eikö kukaan osaa auttaa?
t.ap
[/quote]
Oulussa leikkaa laserilla ainakin yksi gynekologi. Maksoi alle 250 euroa kelakorvauksen jälkeen.
Kai sieltä klinikoilta saa ylimääräisiä.