Linnan juhlat OFFICIAL
Aloitetaan etkoilla, mikä tuo Edelmannin biisi oli?
Kommentit (537)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Markin nyt tähti maailmalla, kun jossain vaiheessahan hänestä povattiin tulevaa maailmantähteä?
Yhtä paljon maailmantähti kuin Robin Packalen. Eli ei yhtään.
Kellään ei ole maskia. Kaikki putkaan.
Eini on kyllä naturellisti ikääntynyt kertonutkin lehdissä siitä.
Täytyy ihmetellä, että eikö oikeasti tämän parempaa sisältöä saada iltaan, jolloin koko Suomen kansa on televisioiden äärellä?
Olisivat vaikka tehneet koostelähetyksen menneiden vuosien linnanjuhlista. Kansa haluaa nähdä tuttua ja turvallista kättelyä ja pyörähtelyä linnan parketilla. Ei tällaista sekavaa soopaa koronapuheella ryyditettynä.
Vierailija kirjoitti:
Lisää tällaisia Linnan juhlia. Se kättelyfarssi on aikansa elänyt traditio. Itsenäisyyspäivänä on kysymys muusta kuin kenellä kaunein puku, kuka illan kuningatar tai kuka boolipöhnässä kertoo kliseisiä kommentteja siitä mitä itsenäisyys merkitsee. Pienellä kutsuvierasporukalla voitaisiin edetä jatkossa.
Niin mistä siinä itsenäisyydessä on kyse tämän lähetyksen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet kuolaa milffejä kuten Niina Tapio ja Eini...mutta ei Jenni Haukiota?
Eini on enempi gilf-kategoriaa.
Jenni on heistä kaunein ja miehiä ei kauneus kiinnosta.
Linnan juhlissa oli 157 cm pitkiä naisia ja nyt lähes 180 cm pitkiä. Jonna on aina tyylikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää tällaisia Linnan juhlia. Se kättelyfarssi on aikansa elänyt traditio. Itsenäisyyspäivänä on kysymys muusta kuin kenellä kaunein puku, kuka illan kuningatar tai kuka boolipöhnässä kertoo kliseisiä kommentteja siitä mitä itsenäisyys merkitsee. Pienellä kutsuvierasporukalla voitaisiin edetä jatkossa.
Niin mistä siinä itsenäisyydessä on kyse tämän lähetyksen mukaan?
Siitä, että annetaan ääni veteraaneille ja kansalle eikä arvostella kermaperien mekkoja. Huomaa kuitenkin, että nyt on menossa jo jatkot. Itse Linnan juhlalähetys meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Eipä nämä juhlat taidakaan olla minua varten. Tehty ihan muulle porukalle. Selväksi tuli.
Eli tanhutaan Munsalan puvussa.
Ai missä?
Vierailija kirjoitti:
Tervomaa taitaa olla illan paras musiikkiartisti. Kauan pitikin taukoa ja hiljaiseloa! Mut hyvä että on nyt palannut julkisuuteen.
Mukava tosiaan nähdä hänetkin taas musisoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Markin nyt tähti maailmalla, kun jossain vaiheessahan hänestä povattiin tulevaa maailmantähteä?
Jesse on ihana, hyvännäköinen tumma mies, jolta myös huumoria löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa jauhaa paskaa. Tuo oli yhtä naturellia kuin Johanna Tukiaisen ripset Arton kanssa avioituessaan.
Onneksi nyt ei ollut tuossa virallisessa osuudessa mitään paskaesityksiä, ne pilasivat ohjelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Eipä nämä juhlat taidakaan olla minua varten. Tehty ihan muulle porukalle. Selväksi tuli.
Ai missä?
Vaikka Vöyri-Maksamaan urheilutalolla.
Mihin aikaan Rouva haukio kertoo mielipiteensä Selviytyjät kohuun?
Vierailija kirjoitti:
Jos Einin naama on "naturelli", minä olen Suomen seuraava huippumalli.
N45, 162cm/70kg
O-kei, kenen kaverin bändi on nyt päässyt telkkariin?
Epärelevanttia musaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai missä?
Vaikka Vöyri-Maksamaan urheilutalolla.
Onko siellä urheilutaloa?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nyt ei ollut tuossa virallisessa osuudessa mitään paskaesityksiä, ne pilasivat ohjelman.
Mulle tuli ikävä tätä Turhapuron tanssia.
Heikki Paasostako toivoit vai Mikko Leppilampea?