Ennustajia paikalla?
Olisin kiitollinen jos joku luotettava ennustaja ennustaisi minulle. Minulla on tällä hetkellä elämässäni vaikeaa, ero käynnissä. Haluaisin tietää onko tämä oikea päätös ja tulenko löytämään pian uutta rakkautta? Tulenko olemaan onnellinen? Miten elämäni jatkuu tästä? Työkuviot auki ja huolestuttaa saanko työpaikan. Tuntuu tällä hetkellä niin pahalta ja vaikealta nähdä valoisaa tulevaisuutta.
Kommentit (8)
Kiitos vastauksestasi. Totta on, että yksin on opeteltava olemaan vaikka se vaikeaa onkin. En ole koskaan ollut sinkku, joten vaikeaa se opettelu varmasti tulee olemaan. Kaikki vaan tuntuu niin synkältä juuri nyt.
Pari kuukautta kirpaisee. Eräänä aamuna sitä sitten huomaa, kuinka on helppo hengittää ja onnellinen olo. Yksin oleminen on yksi parhaita asioita, mitä voi opetella. Tuo voimaa. Tuntuu, että pystyy mihin vain. Nyt on synkkää, pian sarastaa jo.
Toivon todella, että parin kuukauden päästä olisi jo helpompi olo. Tuntuu vain mahdottomalta ajatukselta rakastua keheenkään samalla tavalla kuin exääni. Hän kohteli minua välillä huonosti ja tuntui ettei arvostanut. Kuitenkin halusin aina jäädä, kunnes nyt sain tarpeekseni.
Ennustajat joutuvat helvettiin, sitä ei tarvitse ennustaa. Kun lukee raamatussa.
Nyt on aika antaa aikaa itselle. Pitää oppia rakastamaan itseään ja olemaan yksin ennen kuin voi rakastaa muita ja onnistua suhteessa. Uuteen suhteeseen ei kannata viedä vanhoja asioita. Eli ota etäisyyttä itseesi ja mieti, mitä minä haluan, mistä minä pidän. Uuden rakkauden aika ei ole nyt. Huonoon suhteeseen ei kannata jäädä. Työ tulee kohdalle, kun hetki on oikea. Ole avoin yllättävillekin mahdollisuuksille. Oman osaamisen syventäminen kannattaa aina. Usko, että kaikki menee hyvin.