Aika ei riitä
Tuntuuko kenestäkään muusta siltä että aika ei riitä kaikkeen mitä haluaisi. Palkkatyön ohella olisi kiva ehtiä harrastamaan ja mikään ei onnistu keskellä viikkoa, kun aina on työviikko. Nyt olen herännyt siihen, että 6 vuoden työssä olon jälkeen en ole ehtinyt enkä jaksanut tehdä haluamiani asioita.
Kesäisin haluaisin marjastaa , mutta en ole ehtinyt , koska aina on työviikko. Alan vihaamaan kohta koko sanaa. Olen yrittänyt mennö ajoissa töihin jotta ehdin sen jälkeen vaikka jumppaan , mutta en ole ehtinyt.
Mitä voisin tehdä toisin? En voi aina odottaa koko vuotta kesälomaan ja silloin vasta harrastaa
Kommentit (5)
No mä en ehdi vaikka olen kotona hoitovapaalla. Päivät on yhtä siivoamista, pyyhkimistä, pukemista, riisumista, syöttämistä, siivoamista,ruoanlaittoa, pyykkäämistä, siivoamista, riitojen selvittelyä, hampaiden kiristelyä, palikkatorneja ja tietysti siivoamista. En edes uskalla miettiä mitä sitten, kun on sika palata töihin. Huh. Kuka meill sitten siivoaa?
Osta 30 tunnin kello ja 45 päivän kuukausikalenteri.
kyllä on huonosti elämä ja aika eräillä hallussa
voi voi
t. viiden lapsen kokopäivätyössäkäyvä 6 kertaa viikossa harrastava äiti
Edelleen kiinostais mihin se aika hupenee? Jos normityöpäivää tekee ja viimeistään viideltä on konttorista ulkona niin jäähän siihen tuntitolkulla aikaa...Elämä on valintoja, jos on valinnut kodin siivouksen ja jokapäiväisen huushollaamisen niin sitten ei kai muuta kerkiäkään..
Mihin sun aika työpäivän jälkeen sittne kuluu? Jos esim. 16-17 pääsee duunista niin jäähän siihen tuntitolkulla aikaa tehdä vaikka ja mitä vaikka aamulla olisikin herätys duuniin.
Päätät että jonain päivänä (esim. 1-2 x vkossa) menet duunin jälkeen harrastamaan mitä ikinä sitten haluatkin. Ei joka päivä tarvitsekaan olla menoja/harastuksia mutta kyllä normaalityöajalla aikaa pitäis jäädä. Ei kotona tarvii siivota joka päivä, pyykki pyörii siinä iltaotimien ohessa yms.