Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus + kunnon kohotus - apua kuntopyörästä?

Vierailija
13.08.2008 |

Tarvetta olisi sekä laihtua että kohottaa kuntoa. olen harkinnut kuntopyörän ostoa, mutta onko siitä oikeasti apua? Paljonko ja kuinka usein pitäisi polkea että siitä on jotain hyötyä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä mahtuisi pieneen tilaan ja olisi helppo käyttää, ei mitään videon perässä tekemistä.

ap.

Vierailija
2/6 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin kuntopyörä. Ei rasita niveliä, menee pieneen tilaan etkä liikkuessasi laiskottele pyllyn päällä ;)

Itse hankin ihan orbitrekin monitorilla, maksoi about 150e. Käytän 4xvko ja olen todella laihtunut ja kiinteytynyt. Peppu on aivan erilainen nyt ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole muuta kun kuvan jossain nähnyt.

ap.

Vierailija
4/6 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi, ihminen ei ole häkkieläin! Hanki hyvät lenkkarit. Lämmittele eka venyttelemällä lihaksia, sitten hypi vartti hyppynarolla ja lähde lenkille!

Ei siinä paljon muu auta kun asennevaihtoon!!!

Kuntosali on kallis, mutta pirun tehokas: itse olen niin pihi että haluan käyttää 60 e kunnolla -ja ravata salilla tuli persuksen alla.

Ja lapset ei ole este! Jos sulla ei ole miestä, mummoa, kummia joka avittaa niin käänny kuntosalin tarjontaan ja lykkää pennut hoitoon spinnaamisen, muokkaamisen tms. ajaksi!

Vierailija
5/6 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan korvessa jossa ei ole edes katuvaloja, niin varsinkaan talvella pimeällä ei tee mieli yksin lähteä. Eikä lenkkikaveria ole lähimaillakaan. Kuntosaleista puhumattakaan. Lisäksi tehdään miehen kanssa molemmat vuorotyötä ja hoidetaan lapsia aika paljon vuoronvaihto-systeemillä niin oma aika todellakin on kortilla. 2,4 ja 7 vuotiaiden mukaanotto ei ole kaikkein ongelmattomin yhtälö kun jokainen liikkuu eri tahtia...

ap

Vierailija
6/6 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kotona kuntoilu auta. Ihan oikeesti, ulos häkistä. Kohta sää näät olkkarisi kidutuspaikkana jos hankit sinne jonkun haisevan vekottimen..

ULOOOOOOOOS!

5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän