Näettekö tekin ton roskan?
Välillä on tekstien välissä, välillä kuvien päällä. Outo musta läikkä. Ja vakavasti. Mä haluan tietää, ootteko nähnyt sellaista tällä sivustolla, ennen kuin menen silmälääkäriin.
Kommentit (18)
Hitto. Nyt on tuossa sivussa. Otan kuvan teille!!!
Näkyy kuvassa joten silmissä ei vikaa. Pysyykö se siis paikallaan vai liikkuuko :D
Liikkuu ja vaihtaa paikkaa. Kummallinen.
-ap-
Oot ap hyvä photoshoppaa xD vika on korvien välissä
En todellakaan photoshopannut. Ei ole sellaista ohjelmaa. Toi on oikee kuva. Uskokaa nyt. Voisko vika olla mun koneessa?
-ap-
No häiritsee tuollainen musta mötikkä, joka ilmestyy aina jostain.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:43"]No häiritsee tuollainen musta mötikkä, joka ilmestyy aina jostain.
-ap-
[/quote]
Sun näytönohjaimessa varmaan jotain vikaa.. tai itse näytössä :D
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:40"]Oot ap hyvä photoshoppaa xD vika on korvien välissä
[/quote]
Aika ilmiselvästi paintilla muokattu xD Jos ei, niin näyttis vaihtoon.
Puhelimesi on väsynyt av-palstaan ja osoittaa mieltään sammuttamalla pikseleitä. Käy välillä muilla sivuilla esim. xnxx.com
Tuleeko toi roska myös silloin kun on pelkkä työpöytä näkyvissä? Kone vaihtoon tai vähintään huoltoon sanon minä!
Sulla on omassa koneessa jotain vikaa. Ei tosiaan näy minullakaan mitään roskia. Hauska avaus :D
Kuolleita pikseleitä.
Eli näyttö siis rikki/hajoamassa jos joku ei vielä tajunnut....
Nyt ei ole roskaa näkynyt :D Ja läppäri tämä minun kone. Ei ole muilla sivuilla näkynyt tuota, vain vauva sivuilla. Outo. Joku nyt tekee kiusaa.
-ap-
en näe.