Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksin eilen, miten seksi tuntuu heti paremmalta!

Vierailija
10.03.2015 |

Laitan valmiiksi vähän kookos- tai vauvaöljyä alapäähän (en sisälle) ennen kuin aloitamme, jos siis tilanne on se, että pitää vietellä puolihaluton mies! Suosittelen! T ällölättäpylly

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun pitäisi vietellä puolihaluton mies, olisin itse jokatapauksessa valmis (siis valmiiksi kostea) että voisi se mies työntyö sisään ilman mitään litkujakin. Teetkö sinä tuon kaiken kenties tietoisena siitä, että et tule kiihottumaan tarpeeksi, kun varaudut etukäteen öljyillä? Minusta kun se öljyn sivelykin kävisi kivana kiihottimena vaikka esileikin aikana!

Vierailija
22/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saatan olla sisältä hyvinkin märkä ja muutenkin kiihottunut, mutta ulkopuolella on kuivaa kuin sahara eikä viitsi ruveta laittamaan mitään sylkeäkään. Vähän kun sipaisee öljyä ulkopuolelle, niin miehen sisäänmenokin on sujuvampaa. Toki se kosteus sieltä sisältä sitten leviää ulos, pumppausliikkeen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:41"]

Mitä se velli miehen haluttomuuteen auttaa? Sitäpaitsi miehelle voi tulla penisdynia ja ikuiset arvet! Anna sen olla rauhassa vaan!

[/quote]

Älä pilkkaa vulvodyniaan sairastuvia naisia. Se on vakava ja pitkäkestoinen sairaus, joka aiheuttaa paljon surua.

Vierailija
24/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:55"]Itse saatan olla sisältä hyvinkin märkä ja muutenkin kiihottunut, mutta ulkopuolella on kuivaa kuin sahara eikä viitsi ruveta laittamaan mitään sylkeäkään. Vähän kun sipaisee öljyä ulkopuolelle, niin miehen sisäänmenokin on sujuvampaa. Toki se kosteus sieltä sisältä sitten leviää ulos, pumppausliikkeen takia.
[/quote]
No tuo on totta, minua kyllä jopa vähän etoo jos pitäisi käyttää sylkeä, yök!

Vierailija
25/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen liukuvoiteita on käytetty syystä tai toisesta. Joten ihan ok ja normaali asia.

Vierailija
26/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:53"]Jos minun pitäisi vietellä puolihaluton mies, olisin itse jokatapauksessa valmis (siis valmiiksi kostea) että voisi se mies työntyö sisään ilman mitään litkujakin. Teetkö sinä tuon kaiken kenties tietoisena siitä, että et tule kiihottumaan tarpeeksi, kun varaudut etukäteen öljyillä? Minusta kun se öljyn sivelykin kävisi kivana kiihottimena vaikka esileikin aikana!
[/quote] kun viettelen puolihaluttoman miehen, mennään miehen ehdoilla. Kosteus ei leviä ulkopuolelle, kun mies on jo sisällä. Sivelyt ja muut tehdään yhdessä silloin, kun mies on alusta asti enemmän mukana. Ap

Vierailija
27/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylki ei toimi yhtä hyvin. Ap

Vierailija
28/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:57"]

Kautta aikojen liukuvoiteita on käytetty syystä tai toisesta. Joten ihan ok ja normaali asia.

[/quote]

Onhan niitä käytetty jos mies ei osaa esileikkiä ja nussii haluttomia naisia. Normaalissa seksissä niitä ei tarvitse. Nainen kostuu itsekin.

Vierailija
29/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis öljyä sisääntyöntymistä varten, vaan sitä hierontaa. Klitoris sijaitsee aika kaukana emättimen aukosta mulla, ehkä siksi en tähän mennessä ole saanut ilman sen suoraa stimulointia. Ap

Vierailija
30/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:57"]

[/quote]

Onhan niitä käytetty jos mies ei osaa esileikkiä ja nussii haluttomia naisia. Normaalissa seksissä niitä ei tarvitse. Nainen kostuu itsekin.
[/quote] tää ei nyt tajunnut jutun juurta ollenkaan. Ap

Vierailija
31/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:57"]

[/quote]

[/quote]
No ei sitä tarvitse käyttää vaan jos nainen ei kostu, minä kyllä kostun ihan kunnolla, välillä liikaakin ja silti joskus on kiva käyttää öljyä, koska siitä saa ihan eri tuntemuksen ja jo pelkästään sen hierontaöljyn HIEROMINEN tuntuu ihanalta. Sinulla kun ei selvästikään ole tietoa tai edes kokemusta asiasta, niin miksi huutelet?

Vierailija
32/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:41"]

Mitä se velli miehen haluttomuuteen auttaa? Sitäpaitsi miehelle voi tulla penisdynia ja ikuiset arvet! Anna sen olla rauhassa vaan!

[/quote]

Älä pilkkaa vulvodyniaan sairastuvia naisia. Se on vakava ja pitkäkestoinen sairaus, joka aiheuttaa paljon surua.

[/quote]

Se on surullinen sairaus joka ei koskaan iske kun jakaa persettä baaripokille mutta silloin kylläkin kun on avioliitossa hyvän miehen kanssa joka vielä elättää sinua.

Vierailija
33/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nami nami - vauvaöljyä/kookosöljyä ja suuseksiä. Kuulostaa herkulliselta. :(

Mies

Vierailija
34/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti te öljyä käyttävät ette luota kondomiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän