Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksin eilen, miten seksi tuntuu heti paremmalta!

Vierailija
10.03.2015 |

Laitan valmiiksi vähän kookos- tai vauvaöljyä alapäähän (en sisälle) ennen kuin aloitamme, jos siis tilanne on se, että pitää vietellä puolihaluton mies! Suosittelen! T ällölättäpylly

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:41"]

Mitä se velli miehen haluttomuuteen auttaa? Sitäpaitsi miehelle voi tulla penisdynia ja ikuiset arvet! Anna sen olla rauhassa vaan!

[/quote]

Älä pilkkaa vulvodyniaan sairastuvia naisia. Se on vakava ja pitkäkestoinen sairaus, joka aiheuttaa paljon surua.

[/quote]

Se on surullinen sairaus joka ei koskaan iske kun jakaa persettä baaripokille mutta silloin kylläkin kun on avioliitossa hyvän miehen kanssa joka vielä elättää sinua.

[/quote]

Huoh. Kyllä se vaan iskee. Vulvodynia voi tulla kelle tahansa. Se on pitkäaikainen ja vaikeasti hoidettavissa oleva. Joku ei välttämättä pysty elämänsä aikana ollenkaan yhdyntöihin sen takia. Itse en mitään muuta haluaisi niin paljoa kuin yhdyntää miehen kanssa, mutta kun se sattuu niin sairaasti :( Eri gynekologeilla rampannut ja hoitoja käynyt. Itkettää. Ja myös masentaa sinunlaisesi kommentit. Minä niin kovasti haluan yhdyntää miehen kanssa, mutten välttämättä sitä enää koskaan pääse kokemaan.

Vierailija
2/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:56"]

Mitä se velli miehen haluttomuuteen auttaa? Sitäpaitsi miehelle voi tulla penisdynia ja ikuiset arvet! Anna sen olla rauhassa vaan!

[/quote]

Älä pilkkaa vulvodyniaan sairastuvia naisia. Se on vakava ja pitkäkestoinen sairaus, joka aiheuttaa paljon surua.

[/quote]

Se on surullinen sairaus joka ei koskaan iske kun jakaa persettä baaripokille mutta silloin kylläkin kun on avioliitossa hyvän miehen kanssa joka vielä elättää sinua.

[/quote]

Huoh. Kyllä se vaan iskee. Vulvodynia voi tulla kelle tahansa. Se on pitkäaikainen ja vaikeasti hoidettavissa oleva. Joku ei välttämättä pysty elämänsä aikana ollenkaan yhdyntöihin sen takia. Itse en mitään muuta haluaisi niin paljoa kuin yhdyntää miehen kanssa, mutta kun se sattuu niin sairaasti :( Eri gynekologeilla rampannut ja hoitoja käynyt. Itkettää. Ja myös masentaa sinunlaisesi kommentit. Minä niin kovasti haluan yhdyntää miehen kanssa, mutten välttämättä sitä enää koskaan pääse kokemaan.

[/quote]

Oletko kokeillut antaa anaalia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä paremmin toimii kun jätät sen seksin harrastamisen puolihaluttoman miehen kanssa ja hankit innokkaan rakastajan. 

Vierailija
4/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:25"]Toivottavasti te öljyä käyttävät ette luota kondomiin...
[/quote]
Ei kai kukaan ehkäise kondomilla parisuhteessa.

Vierailija
5/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:56"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Iskikö vulvodynia sinuun jo silloin kun jaoit persetä baareissa vai vasta vakituisessa parisuhteessa? Sitähän minäkin.

Vierailija
6/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:56"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Iskikö vulvodynia sinuun jo silloin kun jaoit persetä baareissa vai vasta vakituisessa parisuhteessa? Sitähän minäkin.
[/quote]

Voi sinua pieni mies. Säälin sinua raukkaa, onko noin paha olla, kun kukaan nainen ei ole koskaan vilkaissut edes päin? Oletko harkinnut esim homoseksiä?

Vierailija
7/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:00"]

En siis öljyä sisääntyöntymistä varten, vaan sitä hierontaa. Klitoris sijaitsee aika kaukana emättimen aukosta mulla, ehkä siksi en tähän mennessä ole saanut ilman sen suoraa stimulointia. Ap

[/quote]

Ompa sulla pitkä pillu

Vierailija
8/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miehesi hieroo sinua samalla kun panee?

Vierailija
9/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:56"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:19"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:56"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:41"] Mitä se velli miehen haluttomuuteen auttaa? Sitäpaitsi miehelle voi tulla penisdynia ja ikuiset arvet! Anna sen olla rauhassa vaan! [/quote]   Älä pilkkaa vulvodyniaan sairastuvia naisia. Se on vakava ja pitkäkestoinen sairaus, joka aiheuttaa paljon surua. [/quote] Se on surullinen sairaus joka ei koskaan iske kun jakaa persettä baaripokille mutta silloin kylläkin kun on avioliitossa hyvän miehen kanssa joka vielä elättää sinua. [/quote]   Huoh. Kyllä se vaan iskee. Vulvodynia voi tulla kelle tahansa. Se on pitkäaikainen ja vaikeasti hoidettavissa oleva. Joku ei välttämättä pysty elämänsä aikana ollenkaan yhdyntöihin sen takia. Itse en mitään muuta haluaisi niin paljoa kuin yhdyntää miehen kanssa, mutta kun se sattuu niin sairaasti :( Eri gynekologeilla rampannut ja hoitoja käynyt. Itkettää. Ja myös masentaa sinunlaisesi kommentit. Minä niin kovasti haluan yhdyntää miehen kanssa, mutten välttämättä sitä enää koskaan pääse kokemaan. [/quote] Iskikö vulvodynia sinuun jo silloin kun jaoit persetä baareissa vai vasta vakituisessa parisuhteessa? Sitähän minäkin. [/quote] Voi sinua pieni mies. Säälin sinua raukkaa, onko noin paha olla, kun kukaan nainen ei ole koskaan vilkaissut edes päin? Oletko harkinnut esim homoseksiä?

[/quote]

Olen nainen. Miksi et vastannut kysymykseen?

Vierailija
10/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:56"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:19"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:56"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:41"] Mitä se velli miehen haluttomuuteen auttaa? Sitäpaitsi miehelle voi tulla penisdynia ja ikuiset arvet! Anna sen olla rauhassa vaan! [/quote]   Älä pilkkaa vulvodyniaan sairastuvia naisia. Se on vakava ja pitkäkestoinen sairaus, joka aiheuttaa paljon surua. [/quote] Se on surullinen sairaus joka ei koskaan iske kun jakaa persettä baaripokille mutta silloin kylläkin kun on avioliitossa hyvän miehen kanssa joka vielä elättää sinua. [/quote]   Huoh. Kyllä se vaan iskee. Vulvodynia voi tulla kelle tahansa. Se on pitkäaikainen ja vaikeasti hoidettavissa oleva. Joku ei välttämättä pysty elämänsä aikana ollenkaan yhdyntöihin sen takia. Itse en mitään muuta haluaisi niin paljoa kuin yhdyntää miehen kanssa, mutta kun se sattuu niin sairaasti :( Eri gynekologeilla rampannut ja hoitoja käynyt. Itkettää. Ja myös masentaa sinunlaisesi kommentit. Minä niin kovasti haluan yhdyntää miehen kanssa, mutten välttämättä sitä enää koskaan pääse kokemaan. [/quote] Iskikö vulvodynia sinuun jo silloin kun jaoit persetä baareissa vai vasta vakituisessa parisuhteessa? Sitähän minäkin. [/quote] Voi sinua pieni mies. Säälin sinua raukkaa, onko noin paha olla, kun kukaan nainen ei ole koskaan vilkaissut edes päin? Oletko harkinnut esim homoseksiä?

[/quote]

[/quote]

Vaikka sinä oletkin jakanut persettäsi baareissa, älä oleta että me muut olisimme yhtä jakorasioita kuin sinä.

En ole henkilö jonka kanssa "keskustelet", mutta ajattelin kuitenkin kertoa.

Vierailija
11/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:49"]

[/quote]

[/quote]

Vaikka sinä oletkin jakanut persettäsi baareissa, älä oleta että me muut olisimme yhtä jakorasioita kuin sinä.

En ole henkilö jonka kanssa "keskustelet", mutta ajattelin kuitenkin kertoa.

[/quote]

Minä en ole jakorasia eikä minulla ole myöskaan vulvodyniaa. Olen yhden miehen nainen. Sattumaako?

Vierailija
12/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes!

Vierailija
14/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D ei ole koskaan ollut pahoillaan jälkeen päin! Ap

Vierailija
16/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi?

Vierailija
17/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä seksi menee yleensä niin, silloin kun minä viettelen puolihaluttoman miehen, että ihan lyhyt lämmittely kiehnäämällä ja pussilemalla, mies saa työntyä sisään heti kun haluaa eli aika nopeasti ja hieroo sitten mulle orkun siinä samalla, niin se hieronta tuntuu öljyn kanssa todella paljon paremmalta ja tulen todella nopeasti. Ap

Vierailija
18/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:42"]

[/quote]

No ei tietenkään, sama homma vessanpesun jälkeen. Muista kiittää hoidetusta kotityöstä.

Vierailija
19/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pussailemalla :D ap

Vierailija
20/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:42"]

[/quote]

No ei tietenkään, sama homma vessanpesun jälkeen. Muista kiittää hoidetusta kotityöstä.
[/quote] tietysti! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän