Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei koskaan kehu.

Vierailija
10.03.2015 |

Kohta ollaan oltu 10v yhdessä eikä mies ole kertaakaan kehunut nätiksi tms. Itse kyllä kehun häntä usein komeaksi ja seksikkääksi. En tosin nätti olekkaan mutta eikö joskus voisi valehdella? tai vaikka sanoa että sulla on kauniit silmät tms. jos ei muuta kehuttavaa keksi. Onko kenelläkään muulla miestä joka ei koskaan kehu?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida miehet ymmärtää miten paljon pienikin kehu saisi aikaan: naisen itsetunnon paraneminen ja siitä voisi seurata vaikkapa enemmän seksiä. Ei ole munkaan mies ikinä kehunut mua mitenkään ja yhdessä ollaan oltu jo 27 v. En minäkään mikään kaunotar ole ja nythän olen jo vanha ja rupsahtanut, että eipä niitä kehuja enää oikeastaan odotakaan...no jaa, ehkä vähän päiväunelmissa. Toisaalta en ole rumakaan ja ikäisekseni kohtuullisen nuorekas, hoikkakin. Se tietysti mieltä lämmittää kun vieraat miehet joskus kehaisevat, mutta eihän se sama ole kuin oman miehen kehut. Eniten ehkä kismittää se, että mies kehaisee joskus jotain muuta naista ja avoimesti tuijottelee muita naisia, koska kuulemma väkisinkin silmät jää kauniiseen naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla