Kuuluuko hyvin onnistuneisiin ensitreffeihin aina suudelma?
Eli siis onko sillä jatkon kannalta merkitystä, onko ekoilla treffeillä fyysistä läheisyyttä vai ei. Ja en tarkoita seksiä vaan esim. suutelua/halailua/kädestä pitämistä. Jos se jää uupumaan, niin tietääkö huonoa jatkon suhteen vaikka muuten keskustelut sujuisi hyvin ym.? Kokemuksia kaivataan molemmilta sukupuolilta.
Kommentit (41)
Ei ole pakko suudella suulle. Voit suudella myös niskaan, olkapäälle, pakaraan, reiteen, vatsaan...tms.
Minä olen nyt treffaillut muutaman viikon todella mukavaa heppua. Ensisuudelma tapahtui vasta kolmansilla treffeillä, sen odotus oli ihan mieletöntä kutkutusta. Jotenkin sitä ei halua heti suudella, vaan odottaa sopivaa, luonnollista hetkeä. Koskaan ei tiedä mikä ensisuudelma on viimeinen sellainen ;) ite ainakin uskon romantiikkaan, ja siihen että turha höntyily on tarpeetonta, ehtii sitä loppuelämänsä pussailla :)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:32"]Mä luulen että paras lopetus treffeille on rehellisyys. Jos tapaus kiinnostaa ja haluaa tavata miestä uudestaan, silloin nainen antaa miehelle pusun huulille ja samalla tarttuu miehen palleista kiinni ja puristaa ne jämäkästi. Muuta lässytystä ei tarvita.
[/quote]
Ahahahaaaa! :D
Vttu kun repesin!
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:36"]
Miksi ihmeessä edes haluaisit imutella (lähes) tuntematonta ihmistä ekoilla treffeillä, hyi :D
[/quote]
Jos se on komea, niin kyllä sitä haluaa :D. Mutta tääpä onkin huipputesti. Itsekään en sellaista vain ihan kivaa lähtisi suutelemaan. Toki voisin uudelleen tavata, ja siitä sitten eteenpäin rauahliseen tahtiin edeten. Mutta jos mies on komea, niin ei tuollaisia edes ajattele, se vain tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:55"]
Ap tässä. Oon nainen ja en vaan pysty ekoilla treffeillä vaikkapa nettituttavuuden kanssa suutelemaan, vaikka mies olis miten mukava, kivan näköinen ja kiinnostusta olisi molemmin puolin. En siis ole neitsyt tai uskovainen. Taustalta löytyy yksi pitkä suhde ja muutamia lyhyempiä, joten seksikumppaneita on kertynyt useampia. Mutta mun ei vaan tee mieli päästää niin lähelle sellaista ihmistä, jonka olen tuntenut vain muutamia tunteja. Mun mielestä suudelmien aika tulee aikaisintaan toisilla treffeillä tai mieluiten vasta kolmansilla. Olenko outo?
Myönnetään, että joskus olen humalassa saattanut suudella miestä, jonka olen vasta samana iltana tavannut, mutta en koskaan selvin päin. Yleensä treffien päättyessä yritän häipyä mahdollisimman liukkaasti paikalta, ettei tarvitse halata/suudella. Huomaan kyllä, että miehet on vähän pettyneen oloisia. Jos mies pyytää uusille treffeille, suostun kyllä, jos mies on kiinnostava.
[/quote]
Onhan tuo selvä merkki siitä että ei ole kiinnostunut, mun mielestä.
Treffeissä ei ole mitään hävettävää. Sinne vaan mennään tsekkaamaan mikä retale se toinen on ja onko häriritseviä tekijöitä jotka poissulkee jatkon. Jos on kaikki on ok, silloin siitä sanotaan suoraan ja jos ei niin siitä myöskin sanotaan suoraan. Sen kaikki arvostavat myöskin sinä.
[/quote]
Onko siis kiinnostus = fyysinen kontakti? Eikö riitä, että kertoo olevansa kiinnostunut ja haluaa tavata uudelleen vaan pakko olla joku fyysinen ele mukana? Mielestäni olen aina ollut treffikumppaneille rehellinen. En lähde uusille treffeille, jos mies ei kiinnosta.
[/quote]
Sen vaan sanoo eikä luikita pakoon. Jos mies luikkisi pakoon, aattelisin että onpas omituinen runkkari tuokin. Ei jatkoon.
[/quote]
Yleensä kyllä treffien päätteeksi on keskusteltu nämä asiat, sovittu uudet terffit tai että viestitellään tms. Oon myös muutamalle sanonut ihan suoraan, että minusta ei kannata tavata uudelleen. Että en nyt suoranaisesti luiki pakoon..
Tarkoitan lähinnä sellaisia tilanteita, kun mies esim. tuo mut treffien päätteeksi autollaan mun kotipihaan, jolloin saattaa syntyä sellainen kiusallinen tilanne. Siis mies katsoo sillä tavalla odottavasti, että kohta tapahtuu jotain intiimiä... Siinä vaan tulee sellainen pakokauhuolo, kun ei haluis suudella mutta ei kuitenkaan vaikuttaa liian torjuvalta.
Ap
Olen käynyt kuukauden sisään kolmilla tinder-treffeillä. Ketään heistä en tuntenut etukäteen. Ensimmäisen kanssa halasimme tavatessa hänen aloitteestaan ja treffien päätteeksi halasimme ja hän yllättäen antoi pusun suulle. Emme tavanneet enää.
Toisen kanssa halasimme treffien lopuksi, tuskin tapaamme enää.
Kolmannen kanssa ollaan oltu kaksilla kahvittelutreffeillä ilman mitään fyysistä kosketusta kättelyä lukuunottamatta. Hän vaikuttaa nyt kaikista kiinnostavimmalta, mutta tietenkin fyysinen aloite on luultavasti tehtävä aika pian.
Kyllä juttu on niin että nettitreffit on perseestä. Baareissa ja livetilanteissa tiedät ja tunnet suoraan sen kuka oikeesti kiinnostaa. Moni luulee että asiat muuttuu sen mukaa miten paljon toista tapaa, ja vitut! Silloin ihminen on se oikea jos oikeesti haluat häntä kosketella, halata ja tarttua paikkoihin mihin aurinko ei paista, heti ekoilla treffeillä.
Ranskalaiset poskisuudelmat on aina sallittuja
Miksi treffeille pitäisi kuulua aina jotain? Ei kai se tule sinulle yllätyksenä, että ihmisiä on päätynyt niin onnellisiin kuin onnettomiin suhteisiin kaikenlaisilla aluilla?
Jos minä (keski-ikäinen mies) joutuisin nyt treffailemaan, niin varmaan tutustuisin aika pitkälle seksi edellä johtuen erinäisistä syistä historiassani. Jos nainen ei heti innostuisi, niin ainakin hän saisi sitten olla aloitteellinen jatkossa. Mutta kaikki miehet eivät varmasti ajattele samoin. Jotkut eivät voi ottaa vakavasti naista, joka antaa ensitreffeillä.
Ei ole todellakaan välttämätöntä, mutta kyllähän pitkä suudelma treffien päätteeksi kruunaa koko homman. Sen jälkeen olo on käsittämättömän hyvä, ja seuraavia treffejä odottaa paljon innokkaammin.
Meillä ei kyllä tainnut miehen kanssa olla ensitreffeillä muuta läheisyyttä kuin lopuksi halaus... Miehet ei halua helppoa nakkia vaimokseen ;)
Olen samaa mieltä naisena. Mutta tuntuu että miehet haluaa enemmän. Tai ainakin useimmat, joihin olen törmännyt olisi valmiita myös "nukkumaan lusikassa". Tulkintoja siitäkin lienee useita.
Oman kokemuksen mukaan, jos miehellä ja mulla on ollut aikaisempaa kaveripiiri tms taustaa, ei välttämättä edes pussailla ekoilla treffeillä. Sen sijaan baarituttavuudet on aktiivisempia.
Itse naisena toivoisin pussausta, jos ollaan ihan "heippa sitten"-linjoilla, se ei oikein lupaa hyvää jatkon kannalta.
Meillä myös miehen kanssa ensimmäisten (erittäin onnistuneiden!) treffien päätteeksi halattiin. Samoin toisilla treffeillä halattiin kun nähtiin ja erottiin. Kolmansien päätteeksi vähän pussattiin ja taisi olla kuudennet treffit, kun mentiin pidemmälle.
En voisi kuvitella suutelevani vierasta ihmistä. Saati mitään sen enempää. Suhteessa olen hyvin seksuaalinen (mieluusti kerta päivässä tai useamminkin, jos yhteistä aikaa on), mutta tunnen seksuaalista vetovoimaa vasta, kun olen oppinut vähän tuntemaan toista.
Jos nainen on viehättävä ja kemiat kohtaa haluan todellakin tuntea hänen huulensa omiani vasten. Muussa tapauksessa voi sitten taputella selkään halatessa ja sanoa heippa.
Mielestäni silloin, kun poika saattaa sut kotiin, viimeistää silloin pitäisi tulla pusu huulille. Kyllä treffien aikanaki voi, mutta se olisi jännittä ämpää, jos tyttö ei tiedä, että poika aikoo pussata sitä. ✌😂
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on viehättävä ja kemiat kohtaa haluan todellakin tuntea hänen huulensa omiani vasten. Muussa tapauksessa voi sitten taputella selkään halatessa ja sanoa heippa.
oispa se jannu mun kohalla sanonu tere moro hei ja häippässy. jokin kumma pakkomielle oli ruveta pussailemaan, ehdottelemaan avioliittoa ja kähmimään rintojani. olin typerä teini, mutta onneks älysin sanoa et täytyypä lähteä ja laitoin puhelimen kiinni, jotta tyyppi ei pystyisi soittamaan. eipä jannu sen jälkeen halunnu olla missään tekemisissä sen jälkeen ja mua ei haittaa yhtään kun en edes pitänyt niitä treffeinä. oli aluksi ehdottanut kaveruutta...ja paskat. mitä minä tynnyrissä kasvannut teini tiesin miesten juonista kun kotona kaikki oli kielettyä.
ensitreffeillä pussaillaan jos se sopii molemmille osapuolille. itse taidan olla aseksuaali.
Ei kannata mennä vielä niin pitkälle. Tutustukaa toisiinne, ja sitten kun olette molemmat valmiita, niin voitte harkita sitä. Kannattaa oikeasti miettiä ennen kuin tekee mitään, koska ette ole vielä tutustunut toisiinne tarpeeksi.
Kuuluu suudelma sekä sormetus ja runkkaus.
Onko halaus joskus liikaa ensitreffeillä vai sopiiko se aina. Kävin tänään treffeillä naisen kanssa ja en kerennyt halata koska hän jäi autosta pois kotinsa kohdalla eikä siihen voinut pysäköidä
Miksei hyvin voi kuuluakin, omalla kohdallani kuitenkaan ei. Sellainen ei liian pitkä halaus voi kuulua ensimmäistenkin treffien loppuun, mutta suutelemaan en rupea muutamien ensi treffien aikana. Ei se jännite sieltä mihinkään katoa, jos parin ensimmäisen viikon aikana ei tehtäisikään mitään - ja jos katoaa, niin se varmaan on merkki siitä, ettei syvemmin tutustuessa herännytkään sellaista todellista viehätystä ihmisen persoonaa kohtaan. Ja luonnehan on kuitenkin se, joka parisuhteessa ratkaisee. Toki fyysisellä vetovoimalla on tärkeä osansa, mutta kuten sanottu, ei se sieltä katoa mihinkään, jännitys vain parantaa sitä. :)
Oman mieheni kanssa aloitimme tutustumisen enemmän kaveripohjalta, ja fyysiseen puoleen siirtyminen kesti pari kuukautta. Olen 27v, jos sillä on mitään merkitystä.