Voiko riippuvat rinnat enää olla seksikkäät (kuva) ?
Hei, inspiroiduin tuosta yhdestä toisesta ketjusta, jossa aloittaja häpesi pieniä rintojaan ja lopulta uskaltautui laittamaan kuvan omista rinnoistaan jotka olivatkin hirmu kauniit. Itselläni ongelmana ennemmin suuret rinnat jotka lasten jälkeen jo roikkuvatkin ja en enää halua niitä sen vuoksi esitellä, tuntuu että ovat vain roikkuvat säkit. Ajattelin, että jospa täällä voisi hiukan kohottaa itsetuntoaan ja kysäistä mitä miehet ajattelee... Oma ukko ei sano juuta tai jaata, muttei kyllä ole kovasti rinnoistani innoissaankaan ollut enää vuosiin.
Latasin 2 kuvaa aijaa.comiin mutta miten saan tähän linkin, tai siis mikä niistä linkeistä kuuluu kopsata tähän kun siellä oli vaikka miten monta, esim. foorumi 1, foorumi 2, html.....
Kommentit (27)
Olen nainen, joten en sano seksikkyydestä mitään, mutta vinkiksi vain: jos sinun rintasi tuntuvat liian isoilta ja niistä on terveydellistä haittaa (niskasärkyä yms.), niin saisit todennäköisesti pienennyksen julkisen terveydenhuollon kautta. Omat rintani olivat aika samanlaiset ja leikkautin ne muutama vuosi sitten. Hinta oli alle 100 euroa ja tuloksena nätit ryhdikkäät rinnat.
No mulla on aika samantyyppiset, vielä vaan valitettavasti isommat. Nännien suunta on surullisesti alaspäin. Mut onhan sulla noissa sentään täytettä, eivät ole tyhjät pussit! Ja liivien kanssa varmasti tosi kivat. Mies tykkää jostain syystä siitä kun olen kontallaan ja rinnat roikkuvat ja heiluvat siinä maata kohden, silloin voi jo puhua roikottimista. :D Joo, haaveilen pienennysleikkauksesta mutta odotan nyt että lapset on ensin tehty ja imetetty.
Riittikö sinulle nro 5 perusteeksi nuo kivut, että pääsit julkisen kautta leikkaukseen? Itseäni epäilyttää se millaiset arvet mahdollisesti jäisi + sitten se lopputulos, olisiko yhtään symmetriset jne...
AP
Tärkeimmät kriteerit leikkaukseen on kivut sekä rintojen riippuvuus (ks. julkisen terveydenhuollon kriteerin rintojen pienennysleikkaukseen), joka pitää olla vähintään 27 cm solisluiden välisestä kuopasta nänniin. Arpien muodostuminen on yksilöllistä: joillekin jää näkyvät arvet, minulla on vain valkoiset viivat/kohoumat. Rintani ovat myös symmetrisemmät kuin ennen leikkausta.
Ainahan leikkaukseen liittyy riskejä. Sairaslomaa saa yleensä 3-4 viikkoa ja kipuja ei juurikaan ole. Olen erittäin onnellinen, että älysin hakeutua leikkaukseen.
t. 5
Kiva että inspiroin sua :D Mä ainakin ottaisin hyppien kiljuen tollaset rinnat! Pienitissisenä on vaikea edes kuvitella millasta olis kärsiä rintojen takia kivuista, joten en osaa edes miettiä tommosia, mutta on noi musta seksikkäät! :)
T. Just SE pienirintainen
Aivan taivaallisen ihanat rinnat sinulla ja todella kiihoittavat. Toista kuin ne lättänät toisessa ketjussa .
Rivo kalunen mies
No tollasiahan noi isot on. Eipä sitä painovoimaa voi kumota. Mutta täyteläiset ja mukavat rinnat. Melkein kuin peiliin katsoisi, mutta omani eivät ole ihan noin täyteläiset. Ei onneksi ihan tyhjät pussitkaan:) Ihan tykkään rinnoistani ja sullakin on musta tosi kivat. Ei sitä luonnollisia rintoja hävetä tarvitse, pieniä tai isoja.
Aivan ihanat! Näin miehen mielipide. Ehkä olen enemmistöä vastaan, mutta minua tuollaiset isot ja täyteläiset rinnat kiihottavat, riippuvuus ei haittaa yhtään mitään. Väkisin kuvittelen itseni selälleni ja rintasi naamalleni.
Tekisi mieli ajatella, että tämä on sarjassa "katsokaa miten upea ja laiha olen, laitan kuvan missä harmittelen läskejäni".
Koska tottapuhuen, nuo rinnathan ovat aivan helvetin upeat. En ymmärrä mitä tarkoitat? Noin isot rinnat eivät ikinä ole pystyssä, ellei ole luonnottomat pallosilikonit.
Ihanat rinnat, kumpa et pilaisi elämääsi sillä, että häpeilet niitä. Ole rohkeasti vain, miehet rakastaa tuollaisia. :)
-Mies 27v.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:36"]
Tekisi mieli ajatella, että tämä on sarjassa "katsokaa miten upea ja laiha olen, laitan kuvan missä harmittelen läskejäni".
Koska tottapuhuen, nuo rinnathan ovat aivan helvetin upeat. En ymmärrä mitä tarkoitat? Noin isot rinnat eivät ikinä ole pystyssä, ellei ole luonnottomat pallosilikonit.
Ihanat rinnat, kumpa et pilaisi elämääsi sillä, että häpeilet niitä. Ole rohkeasti vain, miehet rakastaa tuollaisia. :)
-Mies 27v.
[/quote]
Kiitokset syväanalyysistä ;-)
Mrs. E
Hitto että aamulla kadutti että tuli laitettua nuo kuvat! Kuumotus nousi poskille (siis nolotuksesta) kun katsoin kommentit. Tarkoitus ei ollut, niinkuin joku epäili, näytellä niitä ylpeilyn vuoksi. Toivoin jotakin sen tyylistä, että joku vakuuttaisi, ettei ne nyt niin pahasti roiku tms... Saako omaa ketjuaan poistettua tai kuvia tuolta aijaa:sta pois?
Mittasin eilen sen mitan minkä joku sanoi olevan kriteeri pienennys/kohotusleikkaukseen pääsemiseen ja se kyllä täyttyy. Sitä täytynee harkita jossakin vaiheessa, vielä on vähän sellainen olo että lapsiluku ei välttämättä ole täynnä...
AP
Jos näkisin rintasi paljaana edessäni ilman aloitustasi, ei mielessäni edes kävisi niiden riippuvuus. Uskoisin rintojen riippumisen miettimisen olevan enemmän naisten kuin miesten juttu. Sulla on täydellisen kiihottavat rinnat. Ole ylpeä niistä. Paljon on niitä jotka eivät ole samaa mieltä kanssani, mutta on todella paljon niitä jotka ovat. M37
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:02"]Jos näkisin rintasi paljaana edessäni ilman aloitustasi, ei mielessäni edes kävisi niiden riippuvuus. Uskoisin rintojen riippumisen miettimisen olevan enemmän naisten kuin miesten juttu. Sulla on täydellisen kiihottavat rinnat. Ole ylpeä niistä. Paljon on niitä jotka eivät ole samaa mieltä kanssani, mutta on todella paljon niitä jotka ovat. M37
[/quote]
Toi riippumisjuttu on tosiaan ihan älytön. Joku päähänpinttymä ettei saisi riippua ja sillä sitten saadaan huono itsetunto aikaiseksi. Ei nyt tarvitse olla mikään ruudinkeksijä, että tajuaa kuinka painovoimaa ei täälä pakene mikään. Kaikkein vähiten 15 desin rinnat.
N31
Mulla samaa tyyliä omat, hieman pienemmät tosin. Olen miettinyt leikkausta, mutta olen lukenut että ne uudetkin voi alkaa sitten roikkumaan ajan kanssa, koska tuksin kukaan nyt haluaa leikkauttaa niitä AA-kokoon...joten itse mietin että kannattaako ottaa kaikki leikkausriskit jos hyöty on vaan väliaikainen. Ja oikeesti, kyllähän me näytetään upeilta topeissa yms. joten ei kannata surra :) Mulla oli muuten ennen lapsia B ja nyt jotain G tai H, joten pienirintaisilla on toivoa :)
Mulla alko seisomaan kun näin rintasi... huh kyllä mielelläni "leipoisin" noita ja rakastelisin sua!!
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:08"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:02"]Jos näkisin rintasi paljaana edessäni ilman aloitustasi, ei mielessäni edes kävisi niiden riippuvuus. Uskoisin rintojen riippumisen miettimisen olevan enemmän naisten kuin miesten juttu. Sulla on täydellisen kiihottavat rinnat. Ole ylpeä niistä. Paljon on niitä jotka eivät ole samaa mieltä kanssani, mutta on todella paljon niitä jotka ovat. M37 [/quote]
Toi riippumisjuttu on tosiaan ihan älytön. Joku päähänpinttymä ettei saisi riippua ja sillä sitten saadaan huono itsetunto aikaiseksi. Ei nyt tarvitse olla mikään ruudinkeksijä, että tajuaa kuinka painovoimaa ei täälä pakene mikään. Kaikkein vähiten 15 desin rinnat. N31
[/quote]
Ollaan taas kerran samalla-aaltopituudella. Ei nuo riippuvat tissit mitkään huonot ole, tuntuis täällä olevan kateellisen panettelua. vaimollani on d tai dd koko ja riippuvat ei ole haitannut, kyllähän nekin vuosien saatossa muuttuu. Googlattakaa big boobs, antakaa sitten isoista rinnoista palautettaM50+.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:20"]
Mulla samaa tyyliä omat, hieman pienemmät tosin. Olen miettinyt leikkausta, mutta olen lukenut että ne uudetkin voi alkaa sitten roikkumaan ajan kanssa, koska tuksin kukaan nyt haluaa leikkauttaa niitä AA-kokoon...joten itse mietin että kannattaako ottaa kaikki leikkausriskit jos hyöty on vaan väliaikainen. Ja oikeesti, kyllähän me näytetään upeilta topeissa yms. joten ei kannata surra :) Mulla oli muuten ennen lapsia B ja nyt jotain G tai H, joten pienirintaisilla on toivoa :)
[/quote]
Hmm.. En oikein usko, että tuolla kuppikoolla sulla voi olla pienemmät, kun mulle riittää ihan E-kuppikin!? Enkä nyt niin vääränkokoisia rintaliivejä usko käyttäväni... siis esim. Kappahlin tai Lindexin isojen rintaliivikokojen puolelta riittää usein tuo E. Se toinen kuva saa rinnat näyttämään varmaan jotenkin todellista jättimäisemmiltä kun ei ole mitenkään ryhdikkäässä asennossa otettu...
AP
Kyllä mä noita hellisin mielelläni T:18v turust :P