Vetäise hiuksistasi - montako hiusta irtosi?
Kommentit (32)
3. Mutta parhaimmillaan kun nykii hiuksia, niitä lähtee melkoinen tuppo. Ovatkin niin ohuet.
Fitnessit ei voi tehdä tätä testiä kun jäisi rotanhännät käteen kokonaan :D
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:37"]Fitnessit ei voi tehdä tätä testiä kun jäisi rotanhännät käteen kokonaan :D
[/quote]
luulin olevani true fitness mutta en vissiin olekkaan kun hiuksia jäi vielä aika reippaasti päähän:(
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:31"]Minulla lähti varmaan kymmenen, kauhistuin.
[/quote]kasoja lähtee ja aina kun pesen niin menee tukkeeseen ritilä.. 2 v nyt imettäny.. mut on tätä ollut muutenkin. Paksuna silti pysyy.
Hormonitoiminta oli perseellään= yli 10.
Nyt kun kaikki normaalia = 0.
Miksi "ei yhtään" vastaukset ovat saaneet miinuksia. Minäkin yritän tässä repiä hiuksiani, mutta ei lähden ei. Onko sillä jotain tekemistä asian kanssa että olen lapseton.
Vedin kahteen kertaan, toisella kertaa oikein kovasti. Yhtään hiusta ei lähtenyt.
t. 5-kymppinen.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:45"]
Hormonitoiminta oli perseellään= yli 10. Nyt kun kaikki normaalia = 0.
[/quote]
Miten sait hormonitoimintasi epäperseelleen?
Ei yhtään. Vielä pari kuukautta sitten olisi lähtenyt tukko kilpirauhasarvojen takia.
Hiuksia ei ole, mutta vedin käteen.
AAAAAAAAAHAHAHAH
Aika iso tuppo, jotain kymmenen just. Ensivetämällä... Olen 20 v.
Sama! Tosin synnytin muutama kuukausi sitten ja imetän edelleen. Ehkä tää hiuskato tästä joskus loppuu...