Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh huh, kävin viemässä viikonlopun tyhjät kaljatölkit markettiin ja ostin siinä samalla karjalanpiirakoita paistopisteestä. Kassaneiti katsoi minua taas hymyillen. Hän taitaa olla rakastunut minuun.

Vierailija
06.12.2021 |

Hän vielä kysyi hennolla äänellä, että oliko kiva viikonloppu, mihin vastasin, että kostea se ainakin oli ja vinkkasin silmää. Hän punastui ja nauroi rakastuneena. Pitäisiköhän jo pyytää häntä treffeille?

-setämies 40 v.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli irvistys, kun hajusi kantautui hänen sieraimiinsa.

Vierailija
2/19 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun peliä. Tsemppiä ukko. N 27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä työtehtävissään ystävälliset naiset rauhaan. Se on asiakaspalvelu hymy. Sinun kaltaisesi tyypit ovat syypäitä miesten huonoon maineeseen.

M52

Vierailija
4/19 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ilmiselvää kiihkoa.

Vierailija
5/19 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä työtehtävissään ystävälliset naiset rauhaan. Se on asiakaspalvelu hymy. Sinun kaltaisesi tyypit ovat syypäitä miesten huonoon maineeseen.

M52

Minkäs sille voi, jos kassaneiti on rakastunut vähän kokeneempaan miehenkörilääseen?

Vierailija
6/19 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleen yksi hyvin haiseva asiakas, yritin pidätellä henkeä aina kun kys. "herra" oli kaupassa asioimassa. Joskus mietin että mitä teen jos naama menee siniseksi tai pyörryn koska asiakas viivytteli kassalla liian pitkään. Hyhhyh.

Vierailija
7/19 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähinnä vituttaa tuollaiset kassanaisten teennäiset viikonloppujen toivottelut, ynnä muut pakotetut kohteliaisuudet. Miksi sanoa mitään sellaista mitä ei oikeasti tarkoita? Äänestä oikein kuulee miten vastentahtoisesti se toivotus tehdään. Onneksi jotkut tajuavat pitää turpansa kiinnikin pakollista tervehtimistä lukuunottamatta.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
8/19 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en meinaa uskaltaa sanoa heille yhtään mitään koska pelkään samanikäisiä tai nuorempia naisia.

Vierailija
9/19 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus asiakaspalveluun kuuluu hyvä käytös ja asiakkaiden kohtelias huomioiminen. Ei kannata suurennella asioita mielessään, eikä luulla mitään muuta.

Vierailija
10/19 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

setäMIES?

Vierailija
11/19 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites munavoi?

Vierailija
12/19 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa miettinyt, miksi Suomessa on niin paljon pahalle haisevia ihmisiä? Ei sellaista koe monessa muussa maassa. 

Vierailija
13/19 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"setämies", äidin/isän hetero veli?

Vierailija
14/19 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleen yksi hyvin haiseva asiakas, yritin pidätellä henkeä aina kun kys. "herra" oli kaupassa asioimassa. Joskus mietin että mitä teen jos naama menee siniseksi tai pyörryn koska asiakas viivytteli kassalla liian pitkään. Hyhhyh.

Tuollaisille kannattaa järjestää porttikielto. Olen tosissani. He pilaavat asiakasviihtyvyyttä, ja ovat olemuksellaan törkeys työntekijöitä kohtaan. Ei sellaista tarvitse sietää.

Vierailija
15/19 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden on pakko . Niille opetetaan niin että asiakas on se jolta raha tulee ja sitä pitää kohdella ääri ystävällisesti että tulisi uudestaan tuomaan rahansa . Kaupoilla on kova kilpailu asiakkaista . Nämä ei ole mitään henkilökohtaista tai tarkoita mitään muuta kuin anna rahasi meidän kassaan. Niin tekee miesmyyjät myös kaikille saadakseen sen palkkarahan kassaan kokoon. Vaatii monta asiakasta päivässä joille oltava ystävällinen että kuukauden palkka tulee kokoon. Jos huomaatte kaupan kuitissa on myös vero minkä maksoit.

Vierailija
16/19 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiin jätettiin kauppaan myyjän 3 tunnin palkka veroineen ja veroa meni 5 € kuitissa. Myyjä maksaa vuokran sillä ja ruokansa. Osa myyjistä varastaa enemmistö ei.

Vierailija
17/19 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko olutta ostetuksi

Vierailija
18/19 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vahingossa tiputtaisin useamman 2€ kolikon myyjän tissivakoon ja pyytäisin kuitin. Sillä pääsee heti juttuun oikeasti. Pidä kuitenkin vahinkona ja menetettyinä rahoina niitä. Älä yritä kopeloida niitä pois.

Vierailija
19/19 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vahingossa tiputtaisin useamman 2€ kolikon myyjän tissivakoon ja pyytäisin kuitin. Sillä pääsee heti juttuun oikeasti. Pidä kuitenkin vahinkona ja menetettyinä rahoina niitä. Älä yritä kopeloida niitä pois.

Onnea yritykselle löytää myyjä jolla ei kaupan virallista vaatetusta ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan