Huh huh, kävin viemässä viikonlopun tyhjät kaljatölkit markettiin ja ostin siinä samalla karjalanpiirakoita paistopisteestä. Kassaneiti katsoi minua taas hymyillen. Hän taitaa olla rakastunut minuun.
Hän vielä kysyi hennolla äänellä, että oliko kiva viikonloppu, mihin vastasin, että kostea se ainakin oli ja vinkkasin silmää. Hän punastui ja nauroi rakastuneena. Pitäisiköhän jo pyytää häntä treffeille?
-setämies 40 v.
Kommentit (19)
Jätä työtehtävissään ystävälliset naiset rauhaan. Se on asiakaspalvelu hymy. Sinun kaltaisesi tyypit ovat syypäitä miesten huonoon maineeseen.
M52
Vierailija kirjoitti:
Jätä työtehtävissään ystävälliset naiset rauhaan. Se on asiakaspalvelu hymy. Sinun kaltaisesi tyypit ovat syypäitä miesten huonoon maineeseen.
M52
Minkäs sille voi, jos kassaneiti on rakastunut vähän kokeneempaan miehenkörilääseen?
Vierailija kirjoitti:
Se oli irvistys, kun hajusi kantautui hänen sieraimiinsa.
Tästä tuli mieleen yksi hyvin haiseva asiakas, yritin pidätellä henkeä aina kun kys. "herra" oli kaupassa asioimassa. Joskus mietin että mitä teen jos naama menee siniseksi tai pyörryn koska asiakas viivytteli kassalla liian pitkään. Hyhhyh.
Minua lähinnä vituttaa tuollaiset kassanaisten teennäiset viikonloppujen toivottelut, ynnä muut pakotetut kohteliaisuudet. Miksi sanoa mitään sellaista mitä ei oikeasti tarkoita? Äänestä oikein kuulee miten vastentahtoisesti se toivotus tehdään. Onneksi jotkut tajuavat pitää turpansa kiinnikin pakollista tervehtimistä lukuunottamatta.
Terveisin Naispelko28
Minä taas en meinaa uskaltaa sanoa heille yhtään mitään koska pelkään samanikäisiä tai nuorempia naisia.
Perus asiakaspalveluun kuuluu hyvä käytös ja asiakkaiden kohtelias huomioiminen. Ei kannata suurennella asioita mielessään, eikä luulla mitään muuta.
Olen monta kertaa miettinyt, miksi Suomessa on niin paljon pahalle haisevia ihmisiä? Ei sellaista koe monessa muussa maassa.
"setämies", äidin/isän hetero veli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen yksi hyvin haiseva asiakas, yritin pidätellä henkeä aina kun kys. "herra" oli kaupassa asioimassa. Joskus mietin että mitä teen jos naama menee siniseksi tai pyörryn koska asiakas viivytteli kassalla liian pitkään. Hyhhyh.
Tuollaisille kannattaa järjestää porttikielto. Olen tosissani. He pilaavat asiakasviihtyvyyttä, ja ovat olemuksellaan törkeys työntekijöitä kohtaan. Ei sellaista tarvitse sietää.
Niiden on pakko . Niille opetetaan niin että asiakas on se jolta raha tulee ja sitä pitää kohdella ääri ystävällisesti että tulisi uudestaan tuomaan rahansa . Kaupoilla on kova kilpailu asiakkaista . Nämä ei ole mitään henkilökohtaista tai tarkoita mitään muuta kuin anna rahasi meidän kassaan. Niin tekee miesmyyjät myös kaikille saadakseen sen palkkarahan kassaan kokoon. Vaatii monta asiakasta päivässä joille oltava ystävällinen että kuukauden palkka tulee kokoon. Jos huomaatte kaupan kuitissa on myös vero minkä maksoit.
Justiin jätettiin kauppaan myyjän 3 tunnin palkka veroineen ja veroa meni 5 € kuitissa. Myyjä maksaa vuokran sillä ja ruokansa. Osa myyjistä varastaa enemmistö ei.
Minä vahingossa tiputtaisin useamman 2€ kolikon myyjän tissivakoon ja pyytäisin kuitin. Sillä pääsee heti juttuun oikeasti. Pidä kuitenkin vahinkona ja menetettyinä rahoina niitä. Älä yritä kopeloida niitä pois.
Vierailija kirjoitti:
Minä vahingossa tiputtaisin useamman 2€ kolikon myyjän tissivakoon ja pyytäisin kuitin. Sillä pääsee heti juttuun oikeasti. Pidä kuitenkin vahinkona ja menetettyinä rahoina niitä. Älä yritä kopeloida niitä pois.
Onnea yritykselle löytää myyjä jolla ei kaupan virallista vaatetusta ole.