Vähän tekisi mieli juhlia.
Itsenäisyyspäivänä kun vain me keillä ei ole töitä huomenna voivat juhlia. Veikkaan että aika monella on tänään krapula. Loiventavia ottaa varmaan myös moni. Saattaa olla aika ankarakin olo jos on koko pitkän viikonlopun juhlinut. Hmm? Kyllä mä taidan jatkaa selvinpäin olemista. Vasta kaksi viikkoa kuivin suin.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ai vaan vähän? Mun tekee oikein kunnolla.
Kyllä mullakin tekee mieli aika paljon. Mieli on jo nyt muuttunut monta kertaa. Haen kaljaa, en hae, no haenpas, enpäs. Saa nähdä miten tässä käy?
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mullakin tekee mieli aika paljon. Mieli on jo nyt muuttunut monta kertaa. Haen kaljaa, en hae, no haenpas, enpäs. Saa nähdä miten tässä käy?
Ap.
Kaikki sen tietää, miten siinä käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Kaikki sen tietää, miten siinä käy.
Minä juon nyt kahvit.
Ap.
Sytöt meni ohi enkä hakenut kaljaa. Hyvä homma kun ne krapulat on niin syvältä. Varsinkin se valvominen ottaa päähän. Se on pari-kolme yötä kun saa vain muutaman tunnin torkahdeltua. Ensimmäisenä krapulayönä ei usein saa nukuttua yhtään. Tylsäilen siis ilman mitään päihteitä.
Ap.