Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronapassitonta ei voida irtisanoa töistä

Vierailija
06.12.2021 |

Miksi jotkut palstan vähäosaiset kuvittelevat niin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voidaan kai lomauttaa, jos passia aletaan vaatia, eikä etätyömahdollisuutta ole. Se ois itselleni kiva vaihtoehto. Haluaisin vähän ommoo lommoo. Mutta ei onnistu, koska mulla on kaikki rokotteet.

Vierailija
2/14 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelevat, että jos jotain oikein toivovat, se muuttuu todeksi. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni koronapassiton ylipäätään on töissä...

Vierailija
4/14 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voidaan kai lomauttaa, jos passia aletaan vaatia, eikä etätyömahdollisuutta ole. Se ois itselleni kiva vaihtoehto. Haluaisin vähän ommoo lommoo. Mutta ei onnistu, koska mulla on kaikki rokotteet.

Jos kieltäydyt kertomasta terveystietojasi niin se on vaihtoehto?

Vierailija
5/14 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Ja melkein joka päivä joku samassa talossa työskentelevistä raivoaa rokottamattomista.

Vierailija
6/14 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi varmaan muuttaa olemassa olevia lakeja että tuollainen olisi mahdollista.

Vierailija
7/14 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen niin kyllästynyt koronahysteerisiin asiakkaisiin, että voisin vallan mainiosti valehdella olevani rokottamaton ja kieltäytyä näyttämästä koronapassia. Rahaakin on säästössä niin paljon, ettei ansiosidonnaisella lorviminen vaikuttaisi talouteen mitenkään. Ties vaikka lähtisi talveksi etelään.

Vierailija
8/14 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koronapassia aletaan vaatimaan töissä, kieltäydyn näyttämästä sitä ja otan lomautuksen. Uskon että aika moni muu tekee samalla tavalla, varsinkin ne kaikki loppuunpalaneet hoitajat

Vierailija
9/14 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Ja melkein joka päivä joku samassa talossa työskentelevistä raivoaa rokottamattomista.

Sama täällä! Tarkistan vielä niitä passejakin,mikä tosin on ristiriitaista mut niin on koko passin käyttökin. Joudun siinä samalla myös kuuntelemaan kun mummot ja mammat haukkuu siinä samassa rokottamattomat alimpaan maan rakoon enkä voi sanoa suoraan mielipidettäni.

Aika raskaita nämä työpäivät nykyään mutta päivä kerrallaan toivoen että tää passipelleily loppuu joku päivä🙏🏽

Vierailija
10/14 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jään sitten lomautetuksi. Sopii paremmin kuin hyvin. Tosin jos minut lomautetaan joutuu työnantaja palkkaamaan sijaisen tilalleni. Mistähän lie löytää. Tosin nykylain mukaan lomautetun tilalle ei saa palkata ketään.

t. vakaope

Vierailija
11/14 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrafirmassa nollasopimuksella voi jäädä ilman keikkoja.

Ttt-hakemus sitten tulille.

Voiko saada karenssin, jos ei hae/pääse työpaikkaan, mikä edellyttää passia?

Vierailija
12/14 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä voin käsi sydämellä vannoa että mun pomo on niin sadisti että ottaa tämän käyttöön heti ja ilolla. Katsos kun hän ei ikinä sairasta ja jokainen työntekijä on epärehellinen hänen mielestään. Nytkin jo pakottaa käymään hakemassa saikkulapun tuon testipaikalta saatavan lappusen lisäksi. Ja vain koska hän voi.

Vierailija
13/14 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toki, mutta en viitsi profiloitua i d i o o t t i na töissäni. ”En kerro”, jos rokotukset on otettuna on mielestäni aiheetonta vaikeilua.

Vaikka houkuttaisi se lomautus kyllä.

Vierailija
14/14 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sinulle. Kehtaatkin aiheuttaa kustannuksia yhteiskunnalle. Sinunlaistesi takia meillä edelleen testataan ihmisiä ihan turhaan. Eli siis jos rokotekattavuus olisi 99%, voitaisiin lopettaa valtaosa siitä testaamisesta, joka johtuu rokotekattavuuden puutoksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi