Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin haluta kumppani joka puhuu äidinkielenä suomea?

Vierailija
06.12.2021 |

Mätsäsin tinderissä yhden miehen kanssa, josta sain käsityksen että olisi ehkä osittain ulkomaalainen, ja oli listannut lipuilla kielet joita puhuu ja tässä oli myös suomi. Paljastui kuitenkin että hänen suomensa on todella heikkoa. En halua puhua englantiakaan. Voin EHKÄ tehdä poikkeuksen, jos kumppanin äidinkieli olisi englanti.

Exäni äidinkieli ei ollut suomi ja olen jotenkin täysin loppu tilanteeseen jossa kumppani ei ymmärrä puheen vivahteita ym äidinkielen tasoisesti, haluan ehdottomasti nyt että kumppanilla on sama äidinkieli.

Nyt tuo tinder-mies huhuilee tuolla miksi en vastaa enää… Mitä sanon vai ghostaanko vaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin.

Vierailija
2/12 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se väärin olisi, itse ainakin haluan tulla täysin ymmärretyksi ja ymmärtää kumppania, suomeksikin se on välillä hankalaa :D mutta älä ghostaa, se ei ole reilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se väärin olisi, itse ainakin haluan tulla täysin ymmärretyksi ja ymmärtää kumppania, suomeksikin se on välillä hankalaa :D mutta älä ghostaa, se ei ole reilua.

Tässä ollaan vaihdettu vasta parit viestit. Mitä sanon syyksi sille että en halua jatkaa keskustelua?

Ap

Vierailija
4/12 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen, että minulla varsinkin on nyt tähän oikeus jos jollain. Koska tosiaan ex ei puhunut äidinkielenä suomea ja tiedän mitä se on. En halua sellaista enää. Valitettavasti.

Ap

Vierailija
5/12 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on väärin tehdä julkiselle palstalle näin pohjattoman typeriä aloituksia. Sattuu silmiin.

Vierailija
6/12 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä sinä tarvitset luvan? Sinulla kuten ihan jokaisella on oikeus etsiä juuri sellainen kumppani, joka vie jalat alta. Jos yhteinen kieli on sinulle tärkeä, niin totta helvetissä etsit suomenkielisen rakkaan.

Minkä ikäiset ihmiset kysyvät näitä "onko väärin", "saanko" rakastua vain sellaiseen tai tällaiseen ihmiseen?

Vierailija
7/12 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ollaan vaihdettu vasta parit viestit. Mitä sanon syyksi sille että en halua jatkaa keskustelua?

Ap

Jätät vaan vastaamatta viestiin

Vierailija
8/12 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Parin viestin jälkeen sinun ei tarvitse vastata mitään, mutta jos haluat niin voit vastata, että etsit suomenkielistä kumppania ja toivotat hyvää jatkoa.

Vierailija
9/12 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ruotsin kieli äidinkielenä täysin ylitsepääsemätön este, vaikka henkilö puhuisi sujuvaa suomena?

Vierailija
10/12 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhde toimisi, jos ei puhuta samaa kieltä?

Itse en osaa englantia hyvin, joten suomalaisen kanssa olisi välttämätöntä itseni pariutuvan.

Vierailija
11/12 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko ruotsin kieli äidinkielenä täysin ylitsepääsemätön este, vaikka henkilö puhuisi sujuvaa suomena?

Ymmärsin, että yhteinen kieli olisi olennainen asia, joten jos se ruotsinkielinen osaa sujuvasti suomea, voisin kuvitella, että ongelmaa ei ole. En tosin ole ap. Itselläni on vähän sama, paitsi että minulla ei englantikaan ole niin vahva, joten minulla ainoa parisuhteen kieli voi olla suomi.

Vierailija
12/12 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänkäh koptah erh ongh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi