arvatkaas mitä hassua huomasin juuri
Olen opiskelija ja kotitehtävänä on pitää ruokapäiväkirjaa viikon ajan. Heräsin juuri siihen kuinka lisään ruokia tuohon mitä en edes ole syönyt koska hävettää että olen syönyt niin vähän. Hassuinta tässsä on että olen 40kg ylipainoinen. Ja kilpirauhasen vajaatoiminta ei muka ole syy ylipainoon, just..
Kommentit (7)
Eikö sulla ole toimivaa lääkitystä? Itse laihduin takaisin normaalipainoiseksi melkein itsestään kun sain lääkityksen ja arvot kuntoon.
Kyllä punnitsen. Syön yhden reilun lämpimän aterian päivässä, muuten todella vähän (siis en mitään mättölautasta, ja twrveellistä ruokaa kasveilla). Eilen taas lämmin ruoka jäi kokonaan välistä
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 19:23"]Eikö sulla ole toimivaa lääkitystä? Itse laihduin takaisin normaalipainoiseksi melkein itsestään kun sain lääkityksen ja arvot kuntoon.
[/quote]
Thyroxin menee. Kyllä sillä väsymys lähti mutta esim hiulset on edelleen hyvin ohuet ja tippuu paljon. Pyysin lääkäriä mittaamaan viimeksi myös t3, vastaukseksi sain "mikä se on?"
Ihan kuin äitini kirjoittamaa tekstiä :) hänellä ihan samanlainen tilanne ja ylipainoakin melkeinpä saman verran :D jännä.. Sori ohis!
No mikset voi vaa laittaa siihen totuudenmukaisesti? Eikös se olisi nolompaa jos laittaisit hirveät määrät ruokaa?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 19:46"]No mikset voi vaa laittaa siihen totuudenmukaisesti? Eikös se olisi nolompaa jos laittaisit hirveät määrät ruokaa?
[/quote]
Imit kyllä tehokkaasti jutun pointin... ap
Onko määrät sulla väärin? Punnitsetko ruuat?