Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin taas tyttöystävääni

Vierailija
09.03.2015 |

Petin tyttöystävääni entisen opiskelukaverini kanssa viime viikonloppuna. Olen tätä ennen pettänyt muutaman kerran entisen työkaverini kanssa, mutta siitä on jo pari vuotta enkä jäänyt kiinni. Silloin lupasin ettei koskaan enää, mutta nyt kävi näin.

Mielessäni pyörii tuo entinen opiskelukaveri. Seksimme oli aivan tajuttoman hyvää. Tyttöystävääni ei haluta kauhean usein ja silloin, kun haluttaa, niin seksi on kuivaa ja tylsää. Rakastan häntä kuitenkin ja haluan hänestä lasteni äidin. En aio kertoa asiasta hänelle, koska olemme juuri menneet kihloihin ja hän suunnittelee innokkaasti tulevia häitämme. 

Vittu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko oikeasti naimisiin? Nyt olisi aika hyvä hetki nostaa kissa pöydälle ja puhua. Esimerkiksi teidän seksiongelmista.

Vierailija
2/13 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi ansaitsee parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tyttöystäväsi saa tietää tuosta ja ennen kuin menette naimisiin.

Vierailija
4/13 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kääntäisin tilanteen toisinpäin ja pohtisin, olisko minusta ok jos puolisoni touhuaisi tuollaista minun suunnitellessa häitä. Mikäli yhtään kirpaisee, niin kissa pöydälle. Voisitko itse päästä tuollaisesta yli ja jatkaa suhdetta? Sinusta ehkä tuntuu pahalta, mutta se ei ole mitään verrattuna siihen tuskaan, jonka puolisollesi tuotat. Jokainen kantakoon vastuunsa.

Vierailija
5/13 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo. Ota hatkat.

Vierailija
6/13 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisainta on panna suhde poikki tässä vaiheessa, ennenkuin on enemmän sitoumuksia. Jos seksi ei kiinnosta nyt, niin ei se tule kyllä koskaan kiinnostamaankaan. Annat tyttöystävällesi mahdollisuuden löytää uskollinen, kunnioittava ja hänelle sopivampi puoliso. Et kuitenkaan koskaan pysty olemaan uskollinen ja aiheutat toiminnallasi suunnatonta tuskaa tyttöystävällesi, koska pettäminen yleensä paljastuu jossakin vaiheessa.

Vierailija
7/13 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shit.

Vierailija
8/13 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko tosiaan kelpaavasi tyttöystäväsi puolisoksi tekemistesi jälkeen? Luottamus on sinulle pelkkä vitsi. Kuulostat muutenkin kakaralta, ajattelet vain seksin "tasoa", etkä koko kokonaiskuvaa. Ehkä et oikeasti ole valmis avioliittoon ja jonkun isäksi.

Vierailija
9/13 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti provo. 

Jos ei ole, niin kyllä pitää tajuta, ettei voi aloittaa yhteistä elämää valheiden varjossa. Tuhoon tuomittu parisuhde. Sunkin näkökyky heikkenee vaan, jos jatkat tuota samaa. Oma paskamaisuutesi on ihan ok, ja olet kohta mätisäkki. Ihmisraunio, jota et voi itse arvostaa, eikä kukaan muukaan. Mitä valitset. Rehellisyys on parisuhteen pohja. 

Vierailija
10/13 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuvitella parisuhdetta sen opiskelukaverisi kanssa, kun seksi hänen kanssaan niin mahtavaa? Annas kun veikkaan: et. Hän ei varmaan ole mielestäsi sopivaa vaimo- ja äitimateriaalia. Koska eihän nyt seksistä tykkäävä nainen VOI olla!!!

Vierailija
11/13 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähde katsomaan asiaa tyttöystävän näkökannalta, koska hän saa sääliä jo muilta. Mutta mieti asiaa itsesi kannalta! Tilanne tulee muuttumaan dramaattisesti huonompaan vuosien saatossa ja tulet pettämään häntä yhä törkeämmin, etkä ole varmasti silloin yhtään nykyistä onnellisempi, vaikka olisitkin naimisissa. Huonossa parisuhteessa oleminen tekee ihmisestä katkeran. Eikä sovi unohtaa fyysistä puolta; seksi on todella tärkeä osa parisuhdetta. Jos se on huonoa tai sitä ei ole tarpeeksi, se vaikuttaa muihinkin osa-alueisiin. Maailmassa on monia naisia, joiden kanssa aloittaja sopisi yhteen niin fyysisesti kuin psyykkisesti! Huonoon ei kannata jumittaa, niinkuin minä (olen nainen) tein 10 vuotta.

Vierailija
12/13 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto mikä avaus. No provohan tää on, mutta kummiski :)

Vierailija
13/13 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se sun hoitokaan sua enää parin vuoden päästä halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä