Kolme euroa konvehtirasiasta on minusta aika vähän. Hassua antaa sellainen joululahjaksi!
Koko Suomi tietää, että tietyt konvehtirasiat maksavat kolme euroa bulkkitarjouksessa.
Mitä mieltä olette, jos saatte sellaisen?
Kommentit (16)
Meillä ei enää osteta pakkolahjoja suvulle.
Paljonko lahjan pitää maksaa, jotta sen antaminen ei ole hassua?
Konvehtirasia on neutraali lahja, jonka voi antaa kenelle tahansa. Jollekin anorektikolle sen antaminen olisi veetuilua, mutta kukaan muu ei voisi siitä aiheellisesti suuttua. Suklaa ei ole kenellekään vaarallista ja säilyy niin että voi ottaa vaikka yhden konvehdin joka toinen viikko. Ja suklaa on hyvää.
Tykkään, yleensä toivon joulupukilta kirjan ja konvehtirasian 😄 jos saa useamman niin vielä parempi 😁
Tiedän köyhän ihmisen, joka haluaa muutamaa ihmistä jouna muistaa, minä olen yksi heistä. Hän ostaa kaikille samanmoiset edulliset suklaarasiat Tokmannilla ja laittaa kortin ja tuo itse postilaatikkoon. Asumme kaikki melko lähekkäin ja mummo liikkkuu muutenkin paljon. Lahja on minulle viime vuosina ollut se paras ja saa aina kyyneleet silmiin.
Jotkut antavat ilmaisia yritysten logoilla varustettuja tuotteita - saamiaan ilmaisia mainostuotteita, niin kyllä konvehtirasiat sentään maksavat jotakin.
Minä toivon, ettei aloittaja saa yhtään lahjaa!
kaikki rahassa kirjoitti:
Paljonko lahjan pitää maksaa, jotta sen antaminen ei ole hassua?
Hinnasto:
Työkaveri 5e
Parempi ystävä 30e
Sukulainen 50-100e
Omat lapset 200e
Puoliso 300e
Ne kolmen euron rasiat menee saman tien roskiin, eipä tosin mulle kukaan kehtaa moista moskaa edes tuoda.
Vierailija kirjoitti:
Konvehtirasia on neutraali lahja, jonka voi antaa kenelle tahansa. Jollekin anorektikolle sen antaminen olisi veetuilua, mutta kukaan muu ei voisi siitä aiheellisesti suuttua. Suklaa ei ole kenellekään vaarallista ja säilyy niin että voi ottaa vaikka yhden konvehdin joka toinen viikko. Ja suklaa on hyvää.
Itsellä on pähkinäallergia joka on hyvin muilla tiedossa joten ne suklaat on vaarallisia. Konvehtirasiat annankin takaisin tai heitän roskiin avaamatta. Pähkinättömät konvehdit on harvassa ja näitä ei ole vielä kukaan vaivautunut lahjaksi ostamaan. Viime vuonna firman herkkukorista pystyin käyttämään glögin, naureskelinkin itsekseni "kuoleman koria", ehkä halusivat minusta eroon? Ja kyllä, töissä tiesivät allergiasta koska samainen assari varaa kaikki kokoustarjoilut minulle.
Joten joo, suurimalle osalle..ei kaikille tai kelle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on pähkinäallergia joka on hyvin muilla tiedossa joten ne suklaat on vaarallisia. Konvehtirasiat annankin takaisin tai heitän roskiin avaamatta. Pähkinättömät konvehdit on harvassa ja näitä ei ole vielä kukaan vaivautunut lahjaksi ostamaan. Viime vuonna firman herkkukorista pystyin käyttämään glögin, naureskelinkin itsekseni "kuoleman koria", ehkä halusivat minusta eroon? Ja kyllä, töissä tiesivät allergiasta koska samainen assari varaa kaikki kokoustarjoilut minulle.
Siis onko ne rasiat sulle avaamattominakin vaarallisia? Jos, niin sitten ymmärrän pois heittämisen. Muutoin ihmettelen kyllä mikset anna vain rasiaa eteenpäin, vaikka vie kirkolle tai terveysasemalle tai vaikka lasten päiväkotiin jos ei ole kavereita joille antaa.
Tai vaikka leipäjonon ohi kulkiessa ojennat jollekin lapsiperheelle (jos sellaisen lähellä asuu).
Joku on näköjöän vahingossa poistanut kommenttini, laitetaanoa uudestaan:
Jos saisin lahjaksi "vuohen" niin pitäisin sitä vuttuiluna. Siihen loppuisi meidän välinen lahjojenvaihto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä kyllä tajuaisi, että perus konvehdit ois pähkinäallergikolle vaarallisia 😬
Riippuu siitä, kuka sen antaa. Jos se on puolisolta ainoa lahja, niin onhan se surkea. Jos oma lapsi ostaa sen viikkorahoillaan, niin lahja on ihana.