Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa!

Vierailija
13.09.2006 |

Rv 7+3 ja tän aamupäivän tullut veristä vuotoa. Niukasti kyllä, mutta kuukautismaiset kivut alavatsalla ja selässä. Soitin neuvolaankin jo hätäpäissäni, rauhoitteli mua mutta käski seuraamaan tilannetta. Ja mitä se seuraaminen auttaa? Jos se nyt menee, niin se menee. Mutta kun haluaa tän vauvan...Esikoista odottaessa ei ollut mitään tällaista, kertokaa hyvät ihmiset vastaavista tilanteista että saisin päästäni kiinni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää pää ihan kylmänä vaan uskoa, että keskenmenot eivät ole megaharvinaisia. Eri asia tietty, jos on ultrassa näkynyt syke, sitten ollaan jo turvallisemmilla vesillä.

Seuraillaan, kun tosiaankaan ei voi muuta kuin seurailla. That' s life.

Vierailija
2/5 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paras keino saada se, on varata heti aika yksityiselle ultraan.

Minulla on tälläiset kokemukset:

rv 12+ veristä vuotoa, suht runsasta, vauva syntyi terveenä

rv 6+ runsasta veristä vuotoa, keskenmeno.

rv 11+ veristä vuotoa (suht niukkaa), keskenmeno

rv 9+ todella runsasta vuotoa, kesti pari-kolme viikkoa.. vauva syntyi terveenä

Itse olen aina vuodon alettua käynyt yksityisellä. Ottavat vastaan (aina löytyy joku jolla samana päivänä aikaa) ja todellakin tutkivat.

Epätietoisuus on pahinta. Käy lääkärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillehän ei mahda mitään, kuinka luonto tämän homman päättää. Mä en vaan nyt pääse tästä mihinkään, olen kotona esikoisen kanssa, mies autolla töissä ja kaupunkiin matkaa 20 km. Eli on vaan odoteltava, että jotain tapahtuu tai on tapahtumatta. Kiitos kuitenkin kun kerroit omista kokemuksistasi 3! ap

Vierailija
4/5 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin viikolle 13 ja sitten uudestaan tuolla 22 viikon kieppeillä. Kumpikin raskaus sujui hyvin loppuun saakka ja terveet lapset syntyi reilusti yli lasketun ajan. Mulla tosi herkät limakalvot, jotka vuotelee helposti pienestäkin ärsytyksestä. Tiedän kokemuksesta, että tuollainen vuotelu on hermoja raastavaa, mutta koita jaksaa päivä kerrallaan, toivottavasti se pian lakkaa ja raskaus sujuu hyvin loppuun saakka!

Vierailija
5/5 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tuulimunaraskaus. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän