Mitä velat tekevät lomilla
Mihin velat edes tarvitsevat lomia, heillähän on käytännössä lomaa aina kaikki aika työajan jälkeen ja lisäksi viikonloput kun ei tarvitse mistään huolehtia. Velat voisivat aivan hyvin olla töissä koska ei heillä ole vaaraa uupumisesta ja pitää heidän jotenkin korvata itsekkyytensä kustannukset valtiolle.
Kommentit (36)
Menen ulkomaille lämpöön K-18hotelliin ruskettumaan, shoppailemaan ja tutustumaan eri maitten kuttuureihin. Ai miksi k-18? No siksi ettei ap:n kaltaiset katkerat paskat minäminäminun lapset ja ap:n huutavat räkänokat tule häiritsemään lomaani. tyytyväinen, ap?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:36"]
Menkää eläkkeellä tai ottakaa loparit. Ei veloja pitäisi ylipäätään edes työllistää kun sossurahoilla prjää yksinelävä varsin hyvin ja moni perheellinen tarvitsisi paljon kipeämmin töitä.
[/quote]
Hienosti laskettu!
..noin vakavasti puhuen, ei voi sanoa että "ei velojen tarvitse mistään huolehtia" - lapsettomat joutuu usein huolehtimaan esim. vanhemmistaan, kun niillä perheellisillä sisaruksilla ei muka kellään ole aikaa. Ja itse olen ainokainen niin olen kyllä jonkun verran joutunut vanhuksistani huolehtimaan.
Aika pitkälti samaa kuin arkenakin, lisänä matkustelu.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:23"]
..noin vakavasti puhuen, ei voi sanoa että "ei velojen tarvitse mistään huolehtia" - lapsettomat joutuu usein huolehtimaan esim. vanhemmistaan, kun niillä perheellisillä sisaruksilla ei muka kellään ole aikaa. Ja itse olen ainokainen niin olen kyllä jonkun verran joutunut vanhuksistani huolehtimaan.
[/quote]
En missään tapauksessa antaisi lapsia hankkineiden sisarusteni luistaa tällaisesta asiasta vain siksi, että heillä on kiire omien lastensa kanssa!
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:38"]
Lomailemme ulkomailla 8-10 viikkoa vuodessa. Yleensä vuokraamme asunnon jostakin kiinnostavasta kohteesta ja tutustumme siihen kaikessa rauhassa. Kun on pidempään samassa kohteessa, säästää rahaa. Toiaalta reissaamiseen kuluu joka tapauksessa murto-osa siitä, mitä lapset meille kustantaisivat, ja saatu ilo on moninkertainen.
[/quote]
Miten teillä on noin paljon lomaa?
[/quote]
Voi hyvänen aika, kyllähän sitä saa järjestettyä. Meillä esim. molemmat pidetään vuosittain jokunen kuukausi palkatonta vapaata.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:42"]Mistähän se sitten johtui kun 20-vuotiaana paloin loppuun vaikka mulla ei oo lapsia?
N24
[/quote]
Varmaan ryyppäämisestä, eivät lapsettomat tunnu muuta osaavan tehdä.
[/quote]
Se nyt vielä puuttuis, että olisin ryypännyt. :D hyvä kun vuorokaudessa riitti tunnit nukkumiseen.
Minä otan sukulaisten ja tuttavien lapsia yökylään ja järjestän heille kaikkea ohjelmaa, niin vanhemmat saavat omaa lomaa.
(Usko tai älä, me emme kaikki ole itsekkäitä lastenvihaajia...)
"Lomailemme ulkomailla 8-10 viikkoa vuodessa. Yleensä vuokraamme asunnon jostakin kiinnostavasta kohteesta ja tutustumme siihen kaikessa rauhassa. Kun on pidempään samassa kohteessa, säästää rahaa. Toiaalta reissaamiseen kuluu joka tapauksessa murto-osa siitä, mitä lapset meille kustantaisivat, ja saatu ilo on moninkertainen.
[/quote]
Miten teillä on noin paljon lomaa?"
Julkisella sektorilla. Lomaa on pari kuukautta eli 38 arkipäivää ja lomapäiviksi ei lasketaan lauantaita ja jokainen työvuosi tuo lisää lomaa eli julkisen sektorit lomat ovat tuplasti ja yli, jos sitä verrataan yksityiseen.
Ap:n olis ehkä kannattanut jättää lapset hankkimatta, kun pitää kadehtia lapsettomia.
Ryyppään ja huoraan. Kärsi sinä valitsemallasi tiellä :)
Talvilomalla matkusimme Aasiassa, pääsiäiseksi lähdemme Espanjaan. Kesälomalla matkustelemme Suomessa, sukuloimme, mökkeilemme ja käymme USA:ssa.
Kasvavat korkoa