Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja kehiin: olen raskaana varatulle työkaverilleni

Vierailija
09.03.2015 |

Tarvitsen kiperästi neuvoja! Tapasin loppu vuodesta baarissa kivan miehen. Päädyimme luokseni jatkoille ja vastoin kaikkia moraaleitani päädyimme sänkyyn. Vihaan yhden illan juttuja. Aamulla kadutti ja mies oli onneksi luikkinut tiehensä ennen, kun heräsin. Kondomia käytimme. Tammikuun alussa aloitin uudessa työpaikassa ja tämä yhden yön virhe oli uusi työkaverini. Välttelimme toisiamme. Kuulin taukohuoneessa hänen ja toisen työkaverimme keskustelun, josta paljastui miehen olevan varattu! Kaiken lisäksi hän asuu naisen kanssa ja ovat vielä kihloissa. Ei hemmetti, kun pisti vihaksi. En olisi koskaan koskenutkaan moiseen limanuljaskaan jos olisin tiennyt hänen olevan varattu. Minua on joskus petetty ja siksi suoraan sanottuna vituttaa raukkamaiset kusipäät, jotka pettää. Mies mateli edessäni ja selitti kaikkea kuten: oli heikko, tyhmä ja idiootti, ei ole ikinä tehnyt niin yms. En halunnut loukata hänen tyttöystäväänsä ja lupasin pitää asian meidän kahden välisenä. En tunne naista ja siksi oli "helppoa" unohtaa. Emme ole edes töissä tekemisissä miehen kanssa - ellei ole pakko. Huomasin pari viikkoa sitten, että olen raskaana. En ole ollut muiden, kun tuon työkaverin kanssa. Hitto. Raskaus vissiin aika pitkällä, kun joulukuun lopulla naimme. En tiedä onko abortti edes enään mahdollista? En tiedä edes kykenisinkö siihen. Olen pari viikkoa sulatellut asiaa, vaikka olisi varmaan pitänyt käydä varmistamassa kuinka pitkällä raskaus on. Pelottaa. Likainen olo. Mies ei tiedä asiasta. Mitä teen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytitte kondomia ja olet raskaana... juupa juu neitsyt maria älä ihan liikaa kiillottele sädekehääsi.... :D

Vierailija
2/8 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:26"]Käytitte kondomia ja olet raskaana... juupa juu neitsyt maria älä ihan liikaa kiillottele sädekehääsi.... :D
[/quote]
Kyllä ehkäisy oli kunnossa. Eihän kondomi ole 100% varma. Mikään ei ole. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan mä tämäntyylisen aloituksen luin.

Vierailija
4/8 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. 

Vierailija
5/8 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että muutamat kuukautisetkin jääneet välistä etkä ole osannut epäillä raskautta? 

Höpöhöpö, keksi parempi provo. 

Vierailija
6/8 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tilanne se, että olen syönyt pillereitä viimeiset 15 vuotta. Tyhjennys vuoto on tullut tähän saakka ihan normaalisti. Viimeksi sieltä ei sitten tullut mitään ja kappas. Olenkin raskaana viikolla 11 +jotain. Eli lähes 100% ehkäisykin voi pettää. Asiasta vittumaisen tekee se, että olen vuoden alun aikan ollut tosi kipeä ja syönyt sairauteeni lääkkeitä ja käynyt tutkimuksissa, joissa sikiövaurion riski on suuri. Huomenna siis aika keskeytykseen. Ikävintä on, että en missään nimessä olisi syönyt lääkkeitä ja käynyt tutkimuksissa jos olisin tiennyt olevani raskaana. Monet itkut on itketty ja lopputulokseen on päädytty yhdessä lääkärien kanssa.. :(

Vierailija
7/8 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voimia sulle. Olisin suositellut myös keskeytystä. Tuollaista se joskus valitettavasti on, kun sitä romantiikkaa ja jännitystä kuitenkin kaipaa elämään. Voimia sulle. Vaikutat hyvältä ja järkevältä naiselta, vaikka tässä näin kävikin.

Vierailija
8/8 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi