Deitti sivut varatulle?
Onko hyviä turvallisia deitti sivuja / appeja , jotka käy myös varatuille?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Tinder, tuohan on täynnä just varattuja äijiä (yök)!
Miten siellä uskaltaa kukaan varattu profiilia pitää? Eikö sinnr yleensä ladata kuva ja aika tarkat tiedot itsestä? Minulle ainakin liian suuri riski kiinni jäämiseen. En tosin tunne yhtään koko sovellusta, kun en ole koko tinderin olemassa olon aikana hakenut seuraa.
Victoria Milan. Jos olet nainen, saat vuorokaudessa satoja viestejä.
Miks hitossa etsit seuraa, kun olet varattu toiselle? Sähän oot petturi etkä mikään varattu!
Vierailija kirjoitti:
Miks hitossa etsit seuraa, kun olet varattu toiselle? Sähän oot petturi etkä mikään varattu!
Olisi kivaa, jos osaisi lukea ja ymmärtäisi vielä luetun, mutta joillain äo on alle kengän numeron...ei ole sulta pois jos toisia panettaa ja ehkä kotoa ei saa...
AP itse olen löytänyt muutamia syrjähyppyjä alastonsuomesta joka on ilmainen, sitten olen lukenut XU olevan maksullinen sivusto mistä löytyy seksi kavereita, en ole kokeillut.
Yritin eilen laittaa linkkiä XU.hun 2 kk ilmaiskokeiluun mutta jostain syystä viestit meni hyväksyttäväksi
eli ylempänä nopeimmalle se 2 kk ilmaista XU aikaa. poista < merkit linkistä. jostain syystä tuo linkki menee sellaisenaan hyväksyttäväksi ja niitä hyväksyntöjähän ei tunnetusti koskaan tapahdu
Vierailija kirjoitti:
Yritin eilen laittaa linkkiä XU.hun 2 kk ilmaiskokeiluun mutta jostain syystä viestit meni hyväksyttäväksi
Joo, linkkejä yritin laitaa, mutta ei saa täällä jakaa, joten tässä xu = Xperience United, tolla nimellä haku ja löytyy...
Tinder, tuohan on täynnä just varattuja äijiä (yök)!