Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään kokemuksia turvarannekkeesta vanhukselle?

Vierailija
05.12.2021 |

Äitini asuu yksinään omakotitalossa 20km päässä. Olen puhunut hänelle, että jos hankittaisiin turvaranneke, jossa hätäpainike, jos esim. Kaatuu pahasti. Olen googletellut malleja, mutta ei oikein osaa sanoa mikä olisi hyvä ja toimiva. Pitäisi toimia myös ulkona, kun tykkää pihaa laitella. Mielellään ei mitään kk-maksuja, paitsi puhelinliittymä rannekkeeseen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopillani oli sellainen, muistisairas ja jalat petti alta. Hänhän äkkäsi nopeasti että siitä kun painaa niin saa juttuseuraa vaikka hätää ei olisikaan. Sitten tietysti kun se oikea hätä iskikin niin oli ottanut sn pois ranteesta ja jättänyt toiseen huoneeseen.

Vierailija
2/2 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannekkeen ylläpito maksaa jonkin verran, että yhdistyy jonnekkin.  Olen itse ihmetellyt miksi eivät dna elisa ja telia luo jonkinlaista kaulakorua tms, jotain kaunista, jossa vain yksi kertamaksullinen patteri , jolla soittaa esim kolme puhelua, tms joka toimisi periaatteella: hätäpuhelu.

Ne voisivat olla vaikka 10e kpl, ja nehän voisivat olla hyvä apu metsissä liikkuessakin jos tavallisen kännykkän akku loppuu tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän