Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on sosiaalityöntekijä?

Vierailija
05.12.2021 |

Maistereita nuo kait ovat.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole maistereita nähneetkään.

Vierailija
2/10 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämän alan opiskelijoille ei tehdä soveltuvuustestejä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekisi mieli tutustua ei pelkälteeen seksiä harrastaaa.

Vierailija
4/10 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalityöntekijä, oppiarvoni on yhteiskuntatieteiden maisteri. Meitä sostyöntekijöitä on monenlaisia, niinkuin kaikissa muissakin ammateissa. Vai mitä tarkoitit kysymykselläsi ap?

Vierailija
5/10 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemat sossut kirjan oppineita ja eivät yhtään empaattisia,eivät omaa edes normaali käytöstapoja! Heiltä puuttuu maalaisjärki,eivät huomioi edes työkavereitaan!

Vierailija
6/10 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja tyyppejä, sanoisin. Aika erikoisia.

Vierailija
7/10 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy monenlaisia, niinkuin kaikista ammateista. Jotkut sydämellään työtä tekeviä humanisteja, ammattitaitoisen hurmaavia ja miellyttäviä, jotkut kyllästyneitä, kaikkitietäväisiä ja vallanhimoisia.

Monenlaista olen nähnyt, mutta tokihan se järkytti, että sosiaalialla on myös suht tiheässä suuria narsisteja, jotka haluvat vain leikkiä ihmisillä omaa katkeraa elämäänsä korottaakseen. Tuommoisen kohdatessaan, vievät hetkeksi kyllä uskon koko alaan vaikka surullisia ihmisisreppanoita vain ovatkin.

Vierailija
8/10 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tuntemat sossut kirjan oppineita ja eivät yhtään empaattisia,eivät omaa edes normaali käytöstapoja! Heiltä puuttuu maalaisjärki,eivät huomioi edes työkavereitaan!

Minun tuntemani sossu taas on äärimmäisen tarkkaan perillä lainsäädännöstä ja pitää huolen, että asiakkaat saavat varmasti kaiken avun, mitä laki heille suo. Hän tuntee myös hyvin asiakkaidensa elämäntilanteet ja elämänhaasteet. Hän on myös realisti ja tietää, että kaikkia ei voi pelastaa, mutta yrittää pitää kuitenkin. 

Vierailija
9/10 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämän alan opiskelijoille ei tehdä soveltuvuustestejä? 

Eipä niitä yliopistossa juuri harrasteta, ei psykologeilla tai lääkäreilläkään ole. Opettajankoulutuksessa taitaa olla.

Vierailija
10/10 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sellainen. Yhteiskuntatieteiden maisteri, 15-vuotta työkokemus lastensuojelussa. Tää työ on tehnyt musta ra...tin, vähän kyynisen, päihdeongelmaisia pidän surkeana saastana. On hyvää yrittäviä vanhempia, joiden taidot eivät vaan riitä. Sitten läpeensä pas...ja ihmisiä, joiden ei kuuluis saada lisääntyä.

Jokainen arvostelija voi kuitenkin tulla ihan ite koittamaan tätä työtä. Kovin monen pää ei kestäisi jatkuvaa painetta ja haukkumista.