Miksi ryöpytätte yrityksiä koronapassin käyttöönotosta? Vaihtoehto on sulkea ovet.
Niin, ihmettelen, miksi hyökkäätte yrittäjien kimppuun? Epäloogiset rajoitukset eivät ole yritysten vika.
Kommentit (5)
AP visioi mielessäsi:
*polkee jalkaa kädet sumpussa*
"Kun mä en saa siksi, kun en ottanut rokotetta niin sitten ei muittenkaan pidä saada"
Ja vastaus on siinä.
Niin, silti. Kenelle on yllätys, että palvelut sulkeutuvat rokottamattomilta tai jos ei halua hakea negatiivista testitulosta?
Minusta koronapassi on ihan OK, kunhan sitten ymmärretään, että se rokotetun mukanaantuoma korona on rokotetun vika, ei jonkun randomrokottamattoman, joka ei ole edes ollut paikalla. Sanotaan ääneen, että korona leviää ja korona aiheuttaa tuhojaan rokotetuissa, koska passi.
Yrityksille ei pidä jakaa vihaa tämän takia. Ymmärrän, että tietyissä tilanteissa he joutuu käyttämään koronapassia vaikka eivät edes haluaisi.
Sen sijaan pidän kyllä oikeuden äänestää jaloillani. Jos yritys on pakotettu ottamaan koronapassin käyttöön (esim ravintola jonka toiminnalle on tärkeää pystyä myymään alkoholia) niin ei vaikuta käytökseeni. Toisaalta olen kääntynyt ovelta sellaisissa yrityksissä joissa ei olisi ollut pakko mutta olivat vapaaehtoisesti ottaneet passin käyttöön. Se on minun tapani äänestää.
Syy miksi vastustan koronapassia on se, ETTEI SE ESTÄ TARTUNTOJA. Delta ja tämä uusi omikron molemmat tarttuvat varsin hyvin rokotettujen kesken. Sanoisivat edes rehellisesti että pyrkivät vain pakottamaan porukkaa piikille mutta ei, että kehtaavat väittää tällaista. Rokote suojaa itseä mutta on selvästi huono tartuntojen ehkäisemisessä. Sen näkee ympäri maailman!
Kertoo kaiken näiden ihmisten älykkyydestä - tai siis siitä, ettei sitä ole.