Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YH-äiti

Vierailija
08.03.2015 |

Miten tyydytätte seksi tarpeenne, jos ei kotoakaan pääse oikein minnekkään?

mistä löydätte seuraa?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoaseman pihalla pyysin kerran apuja viereen tulleelta mieheltä siinä juteltiin sit niitä näitä ja tuli puheeksi että kun olen yh niin jää kotonakin noita teknisempiä pikku hommia aina tekemättä, no mieshän heitti varmaan osittain huumorilla että hänellähän olis parin tunnin päästä aikaa tulla laittaan nekin, ei muutakuin annoin osoitteen että tulehan sinne.. Pari pikku juttua mies teki ja minä maksoin "palkan". Sen jälkeen käynyt jonku kerran vähän autteleen :)

N31

Vierailija
2/36 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyki lähteä huoltoasemalle metsästämään mammoja ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, koska olen YKSINhuoltaja enkä yhteishuoltaja, ei ole koskaan mahdollista mennä ulos tapaamaan miehiä. Nyt jo 7 v siis selibaatissa.

Vierailija
4/36 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:12"]Huoltoaseman pihalla pyysin kerran apuja viereen tulleelta mieheltä siinä juteltiin sit niitä näitä ja tuli puheeksi että kun olen yh niin jää kotonakin noita teknisempiä pikku hommia aina tekemättä, no mieshän heitti varmaan osittain huumorilla että hänellähän olis parin tunnin päästä aikaa tulla laittaan nekin, ei muutakuin annoin osoitteen että tulehan sinne.. Pari pikku juttua mies teki ja minä maksoin "palkan". Sen jälkeen käynyt jonku kerran vähän autteleen :)

N31
[/quote]

Oih, toinenkin N31 palstailee! Hauska tutustua:)

N31

Vierailija
5/36 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitarpeet? Mitkä seksitarpeet? 

Kyllä suhteessa tietysti haluaa seksiä ehkä useammankin kerran päivässä, mutta jos en ole suhteessa niin en kauheasti seksiä mieti.

Vierailija
6/36 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:12"]Huoltoaseman pihalla pyysin kerran apuja viereen tulleelta mieheltä siinä juteltiin sit niitä näitä ja tuli puheeksi että kun olen yh niin jää kotonakin noita teknisempiä pikku hommia aina tekemättä, no mieshän heitti varmaan osittain huumorilla että hänellähän olis parin tunnin päästä aikaa tulla laittaan nekin, ei muutakuin annoin osoitteen että tulehan sinne.. Pari pikku juttua mies teki ja minä maksoin "palkan". Sen jälkeen käynyt jonku kerran vähän autteleen :)

N31
[/quote]

N31
[/quote]kyllä varmaan toinen on pian N32 vai mistä teidät sitten tunnistaa jod ikuisesti 31

Vierailija
7/36 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla miettimättä seksiä. Kun ei ole lainkaan läheisyyttä, ei romantiikkaa, ei erotiikkaa, niin seksiä lakkaa miettimästä ihan luonnostaan. Viimeksi olen harrastanut seksiä 8 vuotta sitten, sooloseksiäkään en ole enää viitsinyt vuosiin harrastaa. Seksuaalisuutensa voi eliminoida, eikä siitä ole elämisen kannalta mitään haittaa.

Vierailija
8/36 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:12"]Huoltoaseman pihalla pyysin kerran apuja viereen tulleelta mieheltä siinä juteltiin sit niitä näitä ja tuli puheeksi että kun olen yh niin jää kotonakin noita teknisempiä pikku hommia aina tekemättä, no mieshän heitti varmaan osittain huumorilla että hänellähän olis parin tunnin päästä aikaa tulla laittaan nekin, ei muutakuin annoin osoitteen että tulehan sinne.. Pari pikku juttua mies teki ja minä maksoin "palkan". Sen jälkeen käynyt jonku kerran vähän autteleen :)

N31
[/quote]

N31
[/quote]kyllä varmaan toinen on pian N32 vai mistä teidät sitten tunnistaa jod ikuisesti 31
[/quote]

Noh, toukokuussa pitäisi ainakin tämän naimisissa olevan horoperseen merkki muuttua, jos raaskin sitä muuttaa. Tohon on jotenkin kiintynyt, kun palstailee paljon:)

N31

Vierailija
9/36 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:52"]Miten tyydytätte seksi tarpeenne, jos ei kotoakaan pääse oikein minnekkään?

mistä löydätte seuraa?
[/quote]baariin ja ilmoitan että olen yh..ellei muut kelpuuta niin kujan ja puiston spurgut ei petä ne antaa aina

Vierailija
10/36 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa ei tarvitse lähteä..aikansa kun jakaa pimppaa niin aina jokuhylkiö raapii ovea jollei päissään parempaa ole löytänyt..myös ns kodittomia ja puliukkoja voi käyttää naintiin tarjoamalla yöpaikan veloitukseksi.sekä ylä ja alakerran isäntä käy tarpeillaan jos näiden vaimotpihtaa..aika tiuhaan soi ovikello kyllä:)

Vierailija
11/36 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään ainakaan aidolla lihalla..olen raskaasti ylipainonen eli läski niin ei kukaan valasta nussi.ainakaan terve ihminen

Vierailija
12/36 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:52"]

Miten tyydytätte seksi tarpeenne, jos ei kotoakaan pääse oikein minnekkään?

mistä löydätte seuraa?

[/quote]

Huomenta, pääseehän kotoa kun hommaa lapsenvahdin. Tai vie lapsen isälle.

Kovan panetuksen hoitdan (usein)tarvittaessa sormin, sauvalla.

Nahkaisen sauvan kysymykseen vastaan: ihan normi arki riittää.... ei netti

Vierailija
13/36 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:52"]

En mitenkään, koska olen YKSINhuoltaja enkä yhteishuoltaja, ei ole koskaan mahdollista mennä ulos tapaamaan miehiä. Nyt jo 7 v siis selibaatissa.

[/quote]

Itse tapailin 3 lapsen yh:ta jonka exät ei paljon tapaamisista pitänyt kiinni. Hänellä oli onneksi ystäviä ja sukulaisia, jotka huolivat lapsia kyläilemään silloin kun minä kyläilin.

14/36 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

autan sua mielelläni.eihän kenenkään pitäs elää selibaatissa.

Vierailija
15/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestillä tietoja ni hommat korjautuu -m21

Vierailija
16/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nimimerkki yh-   nii antaa kuulemma varmasti,  jos ei muuten nii saa rahalla:D

Vierailija
17/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:32"]

Jos on nimimerkki yh-   nii antaa kuulemma varmasti,  jos ei muuten nii saa rahalla:D

[/quote]

Rahalla??

En käsitä.

Vierailija
18/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhta tekisi nyt mieli

Vierailija
19/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:36"]

Yhta tekisi nyt mieli

[/quote]

No? kerro

Vierailija
20/36 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:36"]

Yhta tekisi nyt mieli

[/quote]

No? kerro

[/quote]

Tuota seksikästä, lämmintä, viettelevää ja himokasta yh-mammaa.