Miten olette saanet muutettua elämän täysin yli kolmekymppisinä?
Kertokaa positiivisia tarinoita, miten olette saaneet aikaan isoja muutoksia tämän ikäisenä. Kaduttaa tyhmät valinnat, joita olen tehnyt elämässäni ja en enää kestä tällaista tilannetta. Ei ole kunnon uraa, koulutusta, rahatilanne stressaa jatkuvasti. En ole löytänyt sopivaa puolisoehdokasta ja lapsien saannillakin alkaa olla jo kiire kun ikääkin jo 34 v...
Kommentit (3)
Mulla alkoi "suuri myllerrys" 30+:
- lähdin opiskelemaan 30v:nä, mies ei tykännyt ollenkaan eikä edesauttanut lastenhoidossa että olisin saanut opiskella edes pari tuntia päivässä. Luin yöllä kun kaikki nukkuivat
- menetin äitini, erosin, jäin yksinhuoltajaksi, vaihdoin asuinpaikkaa ja työpaikkaa - kaikki 6kk sisällä ollessani 33v.
- 3 vuoden yh aikana työskentelin osin ulkomailla. Hienoa aikaa lasten kanssa myös ko vuodet.
- tapasin nykyisen mieheni jonka kanssa olemme kohta olleet yhdessä 19 vuotta
Ehkä osin onnenkantamoisena sain mahdollisuuden uranvaihtoon kun firman sisällä aukesi paikka, jossa tarvittiin aikaisemman työni perustason liiketoiminta-asiantuntemusta. Tein uutta työtä ja opiskelin uutta alaa työn ohessa. Olin innostunut ja tein kovasti työtä, mutta luotin myös kykyihini, millä oli varmasti suuri merkitys. Pääsin erittäin tyydyttävälle uralle ja sain vapaan, vaativan ja vastuullisen työn josta maksetaan kunnon korvaus.
Suosittelen kaikille naisille rohkeutta firman sisäisiin hakuihin!
Olen vähän yli kolmekymppinen ja suunnittelen sitä suurta elämänmuutosta. Aion etsiä uuden kivan työn, paikkakunnalla ei väliä. Olen niin totaalisen v*ttuuntunut nykyiseen työhöni ja oikeastaan elämääni muutenkin, että kaipaan muutosta. Toiveissa uusi työ, uusi kaupunki, uudet kuviot.
Mieti ap mitä oikeasti haluat tehdä ja sitten vaan rohkeasti sitä kohti. Ei ehkä ole helppoa, mutta varmasti sen arvoista. Tsemppiä!