Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parit, onko teillä puolisonne kanssa yhteisiä harrastuksia?

Vierailija
08.03.2015 |

Tuli tässä mieleen, että kuinka paljon pariskunnilla yleensä on yhteisiä harrastuksia ja/tai mielenkiinnon kohteita. Että kertokaapas teidän yhteisiä harrastuksia ja sellaisia! :)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me urheilemme yhdessä, käymme kesäisin paljon pyöräilemässä, silloin tällöin pelaamassa kaupungilla biljardia ja muuta pienempiä asioita. :)

Vierailija
2/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka, eri puolueissa, lukeminen, yleensä eri kirjoja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoja laitetaan yhdessä, mies hoitaa asennukset ja mä sisustuksen.

Vierailija
4/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kalastus.

Vierailija
5/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kilpatanssi, vauvan syntymän jälkeen jäänyt vähemmälle, mutta haluaisin kyllä jatkaa vielä.

Vierailija
6/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffailu. Surffaillaan tosi eri koneilla. :-)

Vierailija
7/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:24"]

Meillä on kalastus.

[/quote]

Mistä löytää kalastavia naisia? Vai onko nämä niitä juttuja joihin mies joutuu pakottamaan ennen kuin nainen innostuu lajista?

Vierailija
8/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään salilla yleensä yhtä aikaa, mutta molemmilla on myös sellaisia harrastuksia joihin toinen ei osallistu ollenkaan

Vierailija
9/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi

Ehehehe

Vierailija
10/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:10"]

Meillä on kalastus.

[/quote]

Mistä löytää kalastavia naisia? Vai onko nämä niitä juttuja joihin mies joutuu pakottamaan ennen kuin nainen innostuu lajista?

[/quote]

Mä ainakin tykkään kalastaa, mut ei mulla ole välineitä:)

Vierailija
11/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:10"]

Meillä on kalastus.

[/quote]

[/quote]

Minäkin kalastaisin mielelläni miehen kanssa, mutta hän ei välitä. Yksin en saa aikaiseksi mennä.

Vierailija
12/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään yhdessä kyllä aika paljon. Laitetaan joka päivä yhdessä ruokaakin (jos vaan pystyy) ja kuntoillaan. Talvella sisätreeniä ja kesällä pyöräilyä. Katotaan kyllä suht samoja ohjelmiakin. Mut tehdään sit myös asioita erikseenkin :-)

Vierailija
13/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:23"]

Politiikka, eri puolueissa, lukeminen, yleensä eri kirjoja :)

[/quote]

Miksi alapeukkuja?

Vierailija
14/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin otsikon luettuani sitä mieltä, ettei meillä ole mitään yhteisiä harrastuksia. Mutta onhan noita oikeastaan: matkustelu (olemme n. 2 kk vuodesta ulkomailla), elokuvissa käynti ja kotona vanhojen elokuvien katsominen, musiikki (miehen ammatti ja minulle harrastus), hyvästä ruoasta intoilu (uusien ravintoloiden kokeilemisen ja ruoanlaiton muodossa), älypelien ja sanapelien pelailu.

Siksi kai tuntuu, ettei meillä ole varsinaisia yhteisiä harrastuksia, että itse olen aina harrastanut paljon liikuntaa, tanssia ja erilaisilla kursseilla opiskelua, mutta mies ei tällä tavalla organisoidusti halua harrastaa mitään eikä ole kiinnostunut minkäänlaisesta liikunnasta. Minua ei haittaa käydä harrastamassa yksin, itse asiassa nautin siitä, mutta mies murjottaa, jos haluan monta kertaa viikossa mennä. Mutta hyvä oli huomata, että onhan noita harrastuksia täällä kotonakin!

Vierailija
15/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelataan molemmat, tosin eri koneilla ja eri pelejä :D käydään samaan aikaan salilla, tosin kumpikin tekee siellä omia juttujaan. Pikemminkin meillä on yhteisiä mielenkiinnon kohteita kuin varsinaisia harrastuksia. Tykätään matkustella historiallisissa kohteissa myös Suomessa, katsotaan dokumentteja

Vierailija
16/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastus täälläkin ja kokkailu sen päälle. Patikointi. Lukeminen, ristikot, sudoku talvella kun kalavedet jäässä. Pilkintää emme harrasta.

Vierailija
17/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf, itse asiassa koko perhe golfaa mutta paljon pelataan miehen kanssa kaksinkin. Eläkepäiviä odotellessa...

Vierailija
18/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappi

Vierailija
19/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita: kirjallisuus, kirjoittaminen, bloggaaminen, liitokiekko, viinit, ruoka, valokuvaaminen, pyöräily... En ottaisi puolisoa, jonka kansa ei olisi paljon yhteistä tekemistä & mielenkiinnonkohteita!

Vierailija
20/39 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitetaan samassa bändissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi