Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta täysi-ikäisen Hello Kitty obsessio ahdistaa

Vierailija
07.03.2015 |

Tänäänkin tuli kaappiin uusi Hello Kitty -muki. Kuoria kännykkään löytyy, koneessa tarra, petivaatteet.. Kerran oli geelikynsissäkin sen pirun katin kuva. Sen huone näyttää, kun 5v tytön huoneelta...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on ihania. =)

Vierailija
2/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin enemmän huolissani jos olisi poika, joka on brony (aikuinen mies joka on kiinnostunut ja keräilee my little pony -kamaa)

Vierailija
4/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:23"]Olisin enemmän huolissani jos olisi poika, joka on brony (aikuinen mies joka on kiinnostunut ja keräilee my little pony -kamaa)
[/quote]
Ja mitähän pahaa siinä sitten olisi? Katson sarjaa itsekin. Olen nähnyt dokumentin bronyista. Vaikuttivat aivan normaaleilta. Sarjan hahmot ovat mielenkiintoisia ja erilaisia, tarinoiden juonet hyviä ja opettavaisia. En tosin ole mies.

Vierailija
5/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun luontees ja kiinnostuksen kohteesi ovat aivan normaaleja? Käyt AV-palstalla...

Vierailija
6/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä tuossa muka ahdistaa. Ihan normaalilta kuulostaa.

Vierailija
7/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 33-vuotias ja ostan vieläkin hello kitty-suklaamunia ITSELLENI :D

Vierailija
8/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:23"]Olisin enemmän huolissani jos olisi poika, joka on brony (aikuinen mies joka on kiinnostunut ja keräilee my little pony -kamaa)
[/quote]
Ja mitähän pahaa siinä sitten olisi? Katson sarjaa itsekin. Olen nähnyt dokumentin bronyista. Vaikuttivat aivan normaaleilta. Sarjan hahmot ovat mielenkiintoisia ja erilaisia, tarinoiden juonet hyviä ja opettavaisia. En tosin ole mies.
[/quote]

Bronyt runkkaa niille koneille. Et kaippa se on sit iha normaalia aikuisten miesten kattoa ja runkata lastenohjelmille. :D

Vierailija
9/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:23"]Olisin enemmän huolissani jos olisi poika, joka on brony (aikuinen mies joka on kiinnostunut ja keräilee my little pony -kamaa)
[/quote]
[/quote]

Ei sinänsä mitään pahaa, mutta jollain tapaa erikoista. Tarkoituksenani ei ollut tuomita ja olla ilkeä, vaikka siltä saattoi kommenttini kuulostaakin. T. 4

Vierailija
10/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 40 ja Hello Kitty tavaroita löytyy. Toi kuppi taitaa mennä ostoslistalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi