Muita, joilla kuukautiskierto on alle 25 päivää?
Kommentit (16)
Mulla 17-20 päivää mutta ne on muutenki aika lyhyet 4-5 päivää.
Minulla on nyt reilun vuoden ollut sellaiset 18-23 päivää, mutta alan olla vaihdevuosi-iässä, niin että tämä on varmaan jo siihen liittyvää oireilua.
Mulla on ollut näin niin pitkään kuin muistan, ainakin teini-iästä asti. Nyt olen 23 ja yksi raskauskin on takana, mutta ei muutosta. Terkkari viimeksi kyseli miten pärjään, noh, ihan hyvin kai. E-pillerit tms kai olisi ainoa keino pidentää kiertoa?
Täällä yleensä 24-25 päivää, vuoropäiviä 4.
Täällä keskimäärin 24 päivää, ikää 45 vuotta ja aika runsas vuoto, joskus häiritsevän runsas. Vaihdevuosien piiikkiin olen ajatellut menevän.
Vaihdevuosien lähestyessä kierto yleensä pitenee.
Mulla on nyt kolmannen lapsen jälkeen kierto muuttunut sellaiseksi 23-26 ja vuoto kestää lähes viikon. Ennen oli aina 28-30.
Luonnollinen kierto oli 21-23 päivää, ja runsaat, kivuliaat 5-6 päivän kuukautiset. Mutta 20 vuotta olen syönyt pillereitä, joista viimeiset 10 vielä endometrioosin hoitoon kuukausia peräkkäin, niin että vuodessa on noin 3 menkat :)
Täällä myös! Kierto n. 23 päivää. Rasittavaa! Aina on joko kuukautiset (4pv), ihan just ovis tai ovis (panettaaaaa!!!) tai sitten kaamea siivousvimma ja siihen hetiperään pms. Raskaaksi tuleminen on ollut kyllä aina helppoa, raskauksia takana 5 ja enempää ei nyt kyllä enää tule ;)
Mulla on kanssa iät ajat ollut 24pv kierto. Kivempi tietty olis, kun vähän harvemmin tulis menkat.
Kierto 21pv ja todella runsaat menkat kestää 5-6pv. :/
Ennen raskauksia kiertoni oli pitkä ja epäsäännöllinen, 33-43 pvää. Nykyisin ärsyttävän lyhyt, yleensä 23-26...
Ikää 41v.
Kiertoni 21 päivää teinistä saakka, menkat kesti 5-7 päivää, raivostuttavaa! Nyt kierukka käytössä, ja jo kolme vuotta ilman menkkoja. Autuus, olen 31 ja yksi lapsi.
Kierto 21 päivää, menkat tulevat kuin kello. Vuotopäivät sen sijaan vaihtelevat viidestä seitsemään. Näin on ollut aina, nyt ikää 45 vuotta.
Ei täällä sellaisia ole.