Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla näin vaikea kysyä pelkkiä kuulumisia mieheltä?

Vierailija
07.03.2015 |

Jotenkin sellanen fiilis taas, että miksi vaivautua kun kyllä mies niitä kysyis multa jos kiinnostais. Varsinkin kun mun viesti oli viimeinen mikä on keskustelussa (siihen viestiin ei kyllä tarvinnut vastata siis mitään toisaalta).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:34"]

Ei kannata kysyä, jos mieskään ei kysele. Valitettavasti miehen mielestä aktiivinen ja aloitteellinen nainen on epätoivoinen nainen.

[/quote]

Tuohan on se 'yleinen totuus'. Itse vaan tiedän pareja, joissa nainen on ollut aloitteellinen yhteydenpidossa.

Kyse nyt ei välttämättä ole siitä, että otanko riskin pilaamalla jutun ottamalla itse yhteyttä vaan siitä, että haluanko edes ylipäänsä sellaista miestä, joka ei halua olla aloitteellinen. Vähän eri juttuja. ap

Vierailija
2/8 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän totaalimysteerin ei löydy vastausta koskaan, maailmankaikkeuden ikä tulee olemaan liian lyhyt asian selvittämiseen.

Olen samaa miettinyt ja ihmetellyt. Olen kysynyt mieheltä suoraan ja lukenut aihetta koskevia keskusteluja täällä. Ikinä ei tule selviämään, miksi nainen jotuu tekemään kaiken työn. Olen niin väsynyt tuohon omaan paskakasaani, joka ei muka halua lähteä omilleen tästä viestittelysuhteesta mutta ei myöskään tee yhtään mitään, jotta se pysyisi hengissä. Kaikki viestintä on minun varassani. Vaihdan ihan kohta miehen uuteen. Näkisinpä ilmeen, kun lukee ses viimeisen viestin, johon ei sitten enää ole minunkaan mielestäni tarve vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylipäänsä tämä kuvio ei ole se perinteinen, koska ollaan nukuttu yhdessä ja tyrmäsin kerran miehen aloitteen, että oltaisiin käyty oikeilla treffeillä. Että siksi tässä mietin pitäisikö minun välillä kysyä mitä kuuluu ja josko täällä olisi joku onneton toinen nainen miettimässä omia siirtojaan...ap

Vierailija
4/8 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa. Puhun sydämestäni. Tai ottaa kissa pöydälle jossain vaiheessa. Esim.kaveristani tuntui vähän samalta poikaystävänsä kanssa suhteen alussa ja otti puheeksi ja mies muutti tapansa. Itse kun tein saman mies ei todellakaan skarpannut ja lopulta suhde romahti koska hän ei ollut kiinnostunut minusta. Tätähän hän ei siis tietenkään voinut itsekkäänä paskana heti suoraan myöntää.

Vierailija
5/8 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh taidokas otsikko kieltämättä, koska sen voi tulkita monella tapaa. Itse tosiaan luulin ongelmana olevan se, että nainen ei kysy kuulumisia mieheltä..

Mutta asiaan. Itse ajattelen niin, että jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän tekee itse aloitteita. Minulle miehet tekevät oikeastaan suurimman osan aloitteista, enkä itse enää edes jaksa vaivautua..

Vierailija
6/8 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä siltä aion kysyä, mut en kyllä tänään koska se sitten luulee, että haluan sen vaan la-illan huviksi taas. ap

Vierailija
7/8 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on (?) jonkinlainen orastava ihmissuhde miehen kanssa, joka ei kysele kuulumisia. Minä soitan ja kysyn. Hän ei myöskään koskaan ehdota yhteisiä menoja tai pyydä/kutsu minua mihinkään. Sen sijaan hän saattaa soittaa, "olen täällä xxx:ssa", tai "yyy:ssa alkaa konsertti 15 min päästä", "olen ajatellut käväistä zz:ssa", tms. Nämä "vihjeet" tarkoittavat, että hän haluaisi minun tulevan ja osallistuvan, että mentäisiin yhdessä. Mutta vahingossakaan hän ei sitä ilmaise suoraan. Meni kotvan aikaa, ennen kuin hoksasin tämän logiikan. :D Mies on muutenkin hieman... Hmm, persoonallinen ja omintakeinen.  Olisiko assi? Jos hänestä ei kuulu (yleensä ei kuulu silloin, kun on matkustanut pois asuinpaikkakunnaltamme - mies ei nimittäin etukäteen ilmoita "olen pois viikon". Kuulen reissusta jälkeenpäin. Silloin hän soittaa. :0))

Vierailija
8/8 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kysyä, jos mieskään ei kysele. Valitettavasti miehen mielestä aktiivinen ja aloitteellinen nainen on epätoivoinen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän