Oletko oman työsi kautta tavannut jonku ihmisen joka
on erityisesti jäänyt mieleesi ja tullu tärkeäksi, jota ikävöit? Kerro tapauksesta. Oletko mahdollisesti ottanut yhteyttä myöhemmin kun ei ole työ esteenä enää?
Kommentit (14)
Kyllä. Entisessä työpaikassa tapasin erästä asiakasta muutaman kerran viikossa ja tulimme aina hyvin juttuun ja rupattelimme ja nauroimme paljon. Vaihdoin sitten työpaikkaa ja en enää sen koommin nähnyt tätä miestä. Ajattelin häntä paljon vuosien aikana, kunnes eräänä päivänä näin hänet eräässä telkkarista tulevassa suomalais-realitysarjassa. Nyt katselen häntä sitten telkkarista ja toivon, että joskus vielä törmättäisiin livenäkin. :)
Se on niin vaikeaa suhtautua normaalisti ja neutraalisti ihmiseen, joka tuntuu erityiseltä. Pitää yrittää säilyttää ammatillisuus. Miten onnistutte siinä?
Miksi työ olisi esteenä? Kyllä työkaveriin saa ihastua. Työkaverin kanssa saa seurustella, mennä naimisiinkin. Useimmat ihmiset löytävät elämänkumppanin työpaikalta, ei siinä mitää erikoista tabua ole, vai missä laatikossa ap asustaa? ;)
Kakkonen lisää, meillä oli myös tuolla ravintolassa ihana tavarantoimittaja, varmaan 10 vuotta mua vanhempi. Toi kaksi kertaa viikossa lisää ruokaa ja lopulta söi aina mun kanssa aamupalan ennen kuin asiakkaat pääsi ravintolaan. Tiesi viikon milloin lopetan työt ja jäi harmittamaan etten enää viimeisellä viikolla nähnyt häntä että olisin voinut heipat sanoa.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:53"]
Miksi työ olisi esteenä? Kyllä työkaveriin saa ihastua. Työkaverin kanssa saa seurustella, mennä naimisiinkin. Useimmat ihmiset löytävät elämänkumppanin työpaikalta, ei siinä mitää erikoista tabua ole, vai missä laatikossa ap asustaa? ;)
[/quote]
Missäs tutkimuksessa näin väitetään? :)
Ilmeisesti aloituksessa tarkoitetaan sitä että henkilö on jäänyt mieleen tai ikävöinnin kohteeksi romattisessa mielessä? Siihen vastaan ei.
Monet työkavereista tai asiakkaista on silti muodostunut täkeiksi ja merkityksellisesti. Osaan tullut jopa pidettyä yhteyttä sen jälkeen kun työpaikka on vaihtunut. Kaikkiin niihin henkilöihin joita ikävöin ei valitettavasti enää ole mahdollista yhteyttä pitää.
Hoitotyötä teen.
Aloituksessa ei oikein määritellä miten se ihminen on pitänyt jäädä mieleen? Ihana asiakas, mahtava työkaveri, vai joku ihastuminen?
Minkälainen tarina sinulla ap on kun tällaista kyselet? :)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:00"]
Ilmeisesti aloituksessa tarkoitetaan sitä että henkilö on jäänyt mieleen tai ikävöinnin kohteeksi romattisessa mielessä? Siihen vastaan ei.
Monet työkavereista tai asiakkaista on silti muodostunut täkeiksi ja merkityksellisesti. Osaan tullut jopa pidettyä yhteyttä sen jälkeen kun työpaikka on vaihtunut. Kaikkiin niihin henkilöihin joita ikävöin ei valitettavasti enää ole mahdollista yhteyttä pitää.
Hoitotyötä teen.
[/quote]
Ei välttämättä romanttisessa mielessä. Mutta eihän sitä aina voi alkaa kaveerata.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:03"]
Aloituksessa ei oikein määritellä miten se ihminen on pitänyt jäädä mieleen? Ihana asiakas, mahtava työkaveri, vai joku ihastuminen?
[/quote]
Ihan mitä vaan näistä. Jotenkin erityinen.
Taakse on aina jäänyt, en oo jäänyt kaipaileen.
Olen ollut ihastunut työkaveriin, mutta sitten oli pakko unohtaa. Oli tietysti aluksi vaikea unohtaa, mutta kyllä se aina siitä ajan myötä, niin tälläkin kertaa. Ihan turha alkaa itkemään ja kaipailemaan menetettyjä mahdollisuuksia.
Mulla on yksi tuttu johon törmään joka ikisessä työpaikassani! Tilanteeseen ei liity mitään romanttista, vaikka miehestä kyse, tosin ensimmäisen kerran tavatessamme hän oli alaikäinen asiakkaani. Toisessa työpaikassani hän oli naapuriyrityksen työntekijä ja kolmannessa asiakkaani omainen.
Aina sama hämmästys molemmilla kun törmäämme :)
Ollessani ravintolassa töissä oli viereisessä hotellissa monta viikkoa sama vanhempi pariskunta. Joka aamu kun tulivat meille aamupalalle juteltiin iloisesti ja olivat mielettömän mukavia ihmisiä. Lähtiessään nainen surkutteli että kun pitää lähteä ja olin kuulemma piristänyt heidän lomaansa. Sain vielä tuhdin tipinkin. rouva sanoi että tulevat ensi kesänä takaisin minua katsomaan, kerroin etten ole enää silloin täällä ja muutan muualle, rouva repesi riemusta ja kertoi että tyttärensä asuu paikkakunnalla jonne olin muuttamassa ja jos siellä törmätään sitten.
Ei ole törmätty ainakaan vielä :D
N20