Laittaako lapset mielellään kuravaatteet vai onko pukeminen pakkopullaa?
Miten teillä? Täällä oli taas tänään vähän haastetta. :)
Kommentit (7)
Mä en jaksa edes yrittää. Yhtään minkään vaatteiden pukeminen tuntuu olevan ihan hirveää ja kamalan raskasta. Oli sitten kyse vaikka sukista.
Meillä on välillä meno kuin tarhassa, kun on neljä lasta ja kaikki juuri samaan aikaan siinä iässä, että kuravaatteita tarvitsee, ja tuossa pienessä eteisessä sitten kitisevät ja kiskovat kurahaalareita yms jalkaan. Noh, nyt ovat onneksi vähän aikaa pihalla! :)
ap
Meinasin ensin kysyä, että miksi kotona kuravaatteita, mutta jos on tosiaan neljä touhuajaa, niin helpompihan on kuivatella ja pestä kuravaatteita kuin neljiä kuraisia ulkopukuja. Onnea vaan...
Ei ongelmaa, lapsi lähtee mielellään ulos.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:46"]
Meinasin ensin kysyä, että miksi kotona kuravaatteita, mutta jos on tosiaan neljä touhuajaa, niin helpompihan on kuivatella ja pestä kuravaatteita kuin neljiä kuraisia ulkopukuja. Onnea vaan...
[/quote]
Joo, olen kyllä miettinyt, jos menisi pelkillä vedenpitävillä puvuilla, mutta on se vaan helpompaa huoltaa nuo vuorittamat kurahousut ja rukkaset.
Mä olen ainakin kasvattanut lapset niin, että vaatteita ei häpeillä tai haukuta.ne on vaan vaatteita, kurapuku siinä missä tuulipukukin.
Lapset laittaa just tasan ne vaatteet jotka aikuiset valitsee.