Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mistä te ostatte elektroniikan?
07.03.2015 |
Itse olen tilannut jo usemman vuoden, kaikki ulkomailta.
Hinnat ovat murto-osan suomen hinnoista.
Ja valikoimana on kaikki maailman tavarat. Tulevat mukavasti ilmaisilla kuriiriposteilla
Kotiin asti. Euroopasta tulee nopeammin kuin suomesta tilattaessa.
Myös takuu asiat hoituvat moitteetta.
Helppoa
Kommentit (4)
Mies tilaa kans ulkomailta. Gigantti on perseestä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hollannin tai Saksan Ebaysta käytettynä.
Mistä milloinkin, viimeksi Teknik Magazinesta Wifi-tikun pöytäkoneeseen. Tykkään saada palvelua tällaisissa asioissa, vaihdot ja palautukset toimivat jne. Siksi en tilaa elektroniikkaa netistä ainakaan ulkomailta.
Alue: Aihe vapaa
Mistä milloinkin.