Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihanko todella minä olin kohtuuton? (om)

Vierailija
07.03.2015 |

Kävimme eilen rakenneultrassa mieheni kanssa, selvisi että lapsi liian pieni viikkoihin nähden ja että lapsivettä liian vähän+reisiluun mitta laahaa reilu 3vkoa jäljessä. Saimme maanantaille ajan lapsivesipunktioon ja kontrolliin.
-
Miehen kaverin oli tarkoitus tulla meille ottamaan muutama olut ja saunomaan, automme hajosi matkalla sairaalalta kotiin ja erinäisten syiden vuoksi olimme kotona vasta klo 20.00.
-
Lapsemme olivat kiukkuisia ja ärtyneitä pitkästä hoitopäivästä johtuen.
-
Tämän kaiken vuoksi sanoin miehelle että menkää vaikka baariin kaljalle, haluan vain rauhoittua, miettiä lapsen mahdollista kromosomipoikkeavuutta/vammaisuutta rauhassa ja haluan nukkumaan+haluan saada lapset unten maille.
-
Mies veti järjettömät kilarit, huusi että pilaan hänen elämänsä ja kiellän häntä tapaamasta kavereitaan omassa kodissaan (wtf yhden kerran????!) sain hysteerisen itkukohtauksen tämän kaiken seurauksena ja mies vain huusi lisää, paiskoi ovia ja tiputti taulun seinältä.
-
Viime yö meni minulla itkiessä ja valveilla, tänä aamuna mies edelleen mököttää.
-
Olenko kohtuuton ämmä? Vittu mä olen niin väsynyt tähän

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, annoin yläpeukun ennen kuin luin loppuun. Eli en siis kannata aborttia täässä yhteydessä suoraan! :)

Vierailija
22/32 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 09:58"]Ehkä kromosomipoikkeavuus oli miehellekin järkytys ja olisi halunnut levätä raskaasta päivästä kaverin kanssa saunoen eikä lähteä vielä pois kotoa...
[/quote]

Mutta minäkin kaipasin lepoa. Kysyin asiasta automatkalla, sanoi ettei stressaa Ennenkuin asia on satavarma. Minäkin olisin kaivannut tukea ja rohkaisua huutamisen ja itkettämisen sijaan.
[/quote]
Olisit voinut sanoa, että laitetaan lapset ensin nukkumaan ennen kuin saunotte ja minäkin menen nukkumaan, olettehan rauhallisesti. Nyt et kyllä yhtään huomioinut miehen tunteita käskemällä miehen kavereineen ulos kotoanne, vaikka vierailusta oli sovittu.
[/quote]
Ei vaan tuossa tapauksessa miehen olisi pitänyt laittaa viesti kaverille että perutaan tää ilta tuli perusjuttuja ja viettää loppuilta perheen kanssa. En ikinä olisi ottanut miestä jolle oma perhe ei ole tärkein. Aloittajan mies on ihan keskenkasvuinen ja lähtee ihan varmasti lipettiin jos syntyvä lapsi on vammainen. Eli aloittaja keskeytä raskaus jos lapsi on vammainen.
[/quote]

Ihanko totta aloittajan ei tarvitse edes keskustella voisiko saunaillan perua, vaan hän voi vain ilmoittaa asian, koska musta tuntuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosi törkeetä käytöstä mieheltä. Mut oskohan miehelleskin ollu kova paikka toi vauvajuttu ja siks jotenkin pimahti? Oli silti väärin.

Tosi paljon jaksuja koko perheelle. Pidän peukkuja et kaikki menee hyvin.

Vierailija
24/32 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mikä mies sulla.

Vierailija
25/32 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 09:58"]

Ehkä kromosomipoikkeavuus oli miehellekin järkytys ja olisi halunnut levätä raskaasta päivästä kaverin kanssa saunoen eikä lähteä vielä pois kotoa...

[/quote]

Tämä minuellekin tuli mieleen. MIes reagoi järkytykseen ja väsymykseen eri tavalla kuin ap ja se ei ole yhtään sen "väärempi". Myös miehellä on oikeus suruun ja pelkoon, se ei ole naisen yksinoikeus.

Lapsellista touhua kaikilta, voisi luulla että esikoista odotetaan, mutta ei :(

Vierailija
26/32 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo taas. ap hieroo käsiään ja nuolee huuliaan, kun on taas etiikkapähkinä heitetty mammoille

*huoh*

Vierailija
27/32 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Ei kukaan mies voi olla noin ääliö.

Vierailija
28/32 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 09:51"]Kävimme eilen rakenneultrassa mieheni kanssa, selvisi että lapsi liian pieni viikkoihin nähden ja että lapsivettä liian vähän+reisiluun mitta laahaa reilu 3vkoa jäljessä. Saimme maanantaille ajan lapsivesipunktioon ja kontrolliin.
-
Miehen kaverin oli tarkoitus tulla meille ottamaan muutama olut ja saunomaan, automme hajosi matkalla sairaalalta kotiin ja erinäisten syiden vuoksi olimme kotona vasta klo 20.00.
-
Lapsemme olivat kiukkuisia ja ärtyneitä pitkästä hoitopäivästä johtuen.
-
Tämän kaiken vuoksi sanoin miehelle että menkää vaikka baariin kaljalle, haluan vain rauhoittua, miettiä lapsen mahdollista kromosomipoikkeavuutta/vammaisuutta rauhassa ja haluan nukkumaan+haluan saada lapset unten maille.
-
Mies veti järjettömät kilarit, huusi että pilaan hänen elämänsä ja kiellän häntä tapaamasta kavereitaan omassa kodissaan (wtf yhden kerran????!) sain hysteerisen itkukohtauksen tämän kaiken seurauksena ja mies vain huusi lisää, paiskoi ovia ja tiputti taulun seinältä.
-
Viime yö meni minulla itkiessä ja valveilla, tänä aamuna mies edelleen mököttää.
-
Olenko kohtuuton ämmä? Vittu mä olen niin väsynyt tähän
[/quote]

Miehesi toimi väärin ja hänen pitäisi pyytää anteeksi käytöstään. Kuulostaa kyllä siltä, että hänellä on jotain muutakin mikä painaa mieltä. Ei kukaan yhdestä kerrasta huuda, että pilaat hänen elämänsä. Puhukaa.

Terveisin isä ja aviomies.

Vierailija
29/32 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäkösesti miestäs vaivas tuo teidän tilanne ja siihen saatto olla päälle jotain muutakin. Onnistuit vaan laittaan sen viimesen korren josta kamelin selkä katkes. Kyllä se elämä siitä jatkuu eikä maailma tähän kaadu. Sovitte vaan että koitetaan olla hajottamatta tavaroita. :)

Vierailija
30/32 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 10:39"]

En usko. Ei kukaan mies voi olla noin ääliö.

[/quote]

Mutta silmää räpäyttämättä uskot, että nainen voi olla noin ääliö, että nyt siellä itkeskelee kun on  suututtanut Herra Miehensä? Ja kyselee meiltä,  oliko hän itse kohtuuton?

Vierailija
31/32 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mieskin vain reagoinut tuolla idioottimaisella tavalla uutiseen. Mä itse voisin reagoida juuri noin, jos saisin ikäviä uutisia. Ellei miehes aina ole tuollainen idiootti?

Vierailija
32/32 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla jonkun naisen provo, joka halveksii miehiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme