Miksi kukaan maksaisi koronatestissä käymisestä?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Minä maksoin, koska tarvitsin negatiivisen testituloksen (siis olisihan se voinut olla positiivinenkin) lääkärin lausumana. Tarvitsin sen lentokoneeseen, kun lensin ilman maskia. En siis pysty terveydellisistä syistä käyttämään maskia
Se neg.testitulos vaaditaan ihan kaikilta, ei liity maskiin. Et ole saanut lentää ilman maskia sitä paitsi.
Ei pääse enää ilmaiseksi testiin kuin pää kainalossa.
Helposti pääsee testiin kun käyttää koronabottia ja vastaa kysymyksiin kuten halutaan.
Miksi joku ylipäätänsä kävisi jossain koronatestissä maksoi se tai ei?En ole käynyt enkä käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä maksoin, koska tarvitsin negatiivisen testituloksen (siis olisihan se voinut olla positiivinenkin) lääkärin lausumana. Tarvitsin sen lentokoneeseen, kun lensin ilman maskia. En siis pysty terveydellisistä syistä käyttämään maskia
Se neg.testitulos vaaditaan ihan kaikilta, ei liity maskiin. Et ole saanut lentää ilman maskia sitä paitsi.
Ei minun tarvitse todistella sitä, mutta kyllä vain lensin. Ihan Saksaan saakka, usko tai älä. Finnairin sivuilta on ihan ohjeetkin, meille sairaille, mutta ole onnellinen, jis ei niistä tarvitse kihdallasi huolehtia 👍🏼
Eikä rokotetuilta vaadittu negatiivistä tulosta, jos oli koronapassi käytössä.
Minä kävin suosiolla heinäkuussa maksullisessa koronatestissä, ennen kuin lähdin etelään. Itse asiassa en olisi tarvinnut englanninkielistä todistusta, mutta ohjeet olivat niin epäselvät, etten halunnut ottaa riskiä karanteenista.
Millaisen paperin saa, jos valehtelee oireensa ja käy ilmaisessa, viranomaisen tarjoamassa testissä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku ylipäätänsä kävisi jossain koronatestissä maksoi se tai ei?En ole käynyt enkä käy.
Testaus olisi ollut alusta asti ainoa ja oikea tapa pandemian hillitsemiseen. Siksi käyn niissä tarvittaessa, itsemi ja muiden suojaamiseksi. Näin siis ennen Omikronia vai mikä se nyt olikaa.