Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kiihottuminen

Vierailija
04.12.2021 |

Mun mies sanoo, että hänen kiihottuminen ei onnistu niin helposti kuin nuorempana. Sanoo edelleen haluavansa mua. Ollaan oltu nuoresta asti yhdessä ja ennen oli mies valmis ilman mitään temppuja. Hän ei välitä suuseksistä. Ei rajuista jutuista tai hepenistä mulla. Millä siis lämmitellä miestä? Toki jokaisella on omat mieltymykset, eli ihan yleisellä tasolla vinkkejä ja miehiltä mielipiteitä erityisesti!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se muuta tarvi kun olet vaan aktiivisesti kiinni munassa ja vatkaat sen jäykäks ja näytät että haluat sitä. Mulla on sama juttu, nuorempana seiso ajatuksen voimalla muttei enää ilman kosketusta. Ei vaan meinaa saada tarpeeks selvästi sitä viestiä vietyä omalle vaimolle.

Vierailija
2/5 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se muuta tarvi kun olet vaan aktiivisesti kiinni munassa ja vatkaat sen jäykäks ja näytät että haluat sitä. Mulla on sama juttu, nuorempana seiso ajatuksen voimalla muttei enää ilman kosketusta. Ei vaan meinaa saada tarpeeks selvästi sitä viestiä vietyä omalle vaimolle.

Kannattaa ottaa asia puheeksi, ettei tuu väärinkäsityksiä kuten meillä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos omaa maailman huonoimman itsetunnon, ei osaa käsitöitä ja mies on rivien välistä sen antanut ymmärtää..

Vierailija
4/5 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies tykkää kovasti, kun hiljalleen heijallen kullia. herättelen hiljalleen hellästi alkuun ja terskan herkintä hiukna hieron, samalla toidella kädellä ensin hieman puristan kullin tyvestä. Kun tunnen, että alkaa veri nousta, väliin puristan ja taas höllään, mutta nyt vetelen hiukan vaativammin esaria nuppia kohden puristaen.. ei siinä kauan mene, kun mies kovettuu ja alkaa ydän hakata kovempaa ja hengitys tihentyy.

Usein otan tässä sitten suuhuh, imuttelen ja samalla vartta samaan tahtiin runkkailen.

Tahtia kandee vaihdella ja puristusta, ettei käy yksitoikkoiseksi.

Vierailija
5/5 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä suihinotto hiljalleen imuja voimistaen on takuuvarmaa kamaa.