Turkki 2015
Onko ketään lähdössä perheen kanssa turkkiin kesällä 2015? Onko ihan turvallista?
Kommentit (53)
Ihminen, jonka mielestä Turkissa ei ole mitään nähtävää, ei selvästikään ole edes käynyt Turkissa. Tai sitten juuri jossain Alanyassa.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:50"]Mua huvittaa toi voicen mainos tosta kilpailusta " voita UNELMA loma turkkiin alanyaan" Kaikkee muuta, kuin unelmaloma!
[/quote]
Sama juttu! Suosin kaukolomia ja haluan kokemuksia ja eksotiikkaa. Mutta Turkista mielikuva on likainen ja ällöttävä. Jos vara ei riitä kunnon lomaan niin voin suositella esimerkiksi Kap Verdelle pääsee halvalla. Tosin asut hienossa hotellissa mistä paikallista elämää ei näe.. Upea ilmasto ja ranta. Hinta-laatusuhde 10! Turkin torakat ja vatsataudit kannattaa unohtaa, kebabia saa täältäkin!
[/quote]
Todellakin huomaa ettet ole Turkissa käynyt. Torakoita ei ole näkynyt ja hotellit ja ravintolat on olleet siistimpiä kun suomessa! Turkki ei kuulu suosikkikohteisiin, mutta kyllä siellä mielellään lomailee
Kyllä kohde todellakin! Olen nuoruudessa lomaillut Bulgarian, Turkin, Canarian ym läpi. Nyt häämatkalla Malediiveilla huomasin, että kyllä se kohde hiukan vaikuttaa ;) Tosin seura sen parhaimman loman tekee, siinä olet oikeassa!
Viime kesänä Turkissa kuusi henkinen perhe. Ja ihanaa oli. Hyvä ruoka, siistiä ja ystävällistä. Ja Sidessä paljon kaunista!!!! Suosittelen!!! Lapsista pitivät kovasti!!! Meillä kaikki toimi ja terveenä pysyttiin, vaikka syötiin ihan kaikkea ja maisteltiin!! Hyvää reissua!!
Mitähän nähtävää on Kap Verdellä? Puhas turistikohde 10h lennolla. Turkin ilmasto on esim. Syyskuussa ihan täydellinen.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:50"]Mua huvittaa toi voicen mainos tosta kilpailusta " voita UNELMA loma turkkiin alanyaan" Kaikkee muuta, kuin unelmaloma!
[/quote]
Sama juttu! Suosin kaukolomia ja haluan kokemuksia ja eksotiikkaa. Mutta Turkista mielikuva on likainen ja ällöttävä. Jos vara ei riitä kunnon lomaan niin voin suositella esimerkiksi Kap Verdelle pääsee halvalla. Tosin asut hienossa hotellissa mistä paikallista elämää ei näe.. Upea ilmasto ja ranta. Hinta-laatusuhde 10! Turkin torakat ja vatsataudit kannattaa unohtaa, kebabia saa täältäkin!
[/quote]
Todellakin huomaa ettet ole Turkissa käynyt. Torakoita ei ole näkynyt ja hotellit ja ravintolat on olleet siistimpiä kun suomessa! Turkki ei kuulu suosikkikohteisiin, mutta kyllä siellä mielellään lomailee
[/quote]
Juu en Alanyassa ole käynyt. Bodrumissa olin viikon pari vuotta sitten, aurinko paistoi ei muuta voi sanoa. Hyvä ruoka.. Samaa paskaa, kun täällä Suomessa saat grilliltä
Turkki on aivan ihana kohde! Siellä viimeiset 5 vuotta lomaillut. En vaihtaisi mistään hinnasta. Ruoka ihanaa, komeat miehet ja upea ranta sekä lämpöä piisaa.
Matkoja ei järjestettäisiin jos ei olisi turvallista. Aina voi paikasta riippumatta jotain tapahtua, mutta uskoisin Turkin turistikohteiden olevan turvallisia. Hyvää matkaa perheellesi.
Turkki on suosikki nro 1. Ihan mahtava paikka. Ja olen matkustellut paljon eri paikoissa. Kannattaa mennä. Edullista, todella hyvää ruokaa, nopeat lennot, kaunis maa, lämpöiset kohteliaat ihmiset, ilmasto, siisteys, lapsirakkaus, ne jälkiruuat ja kahvilat... Rannat ja hotellit. Suosittelen kaikille.
Me ollaan lähdössä kesäkuussa. Me mennään nimenomaan rantalomalle. Makaan päivät siellä altaalla, uin, luen, syön ja juon hyvin ilman että minun tarvitsee itse tehdä ruokaa tai siivota. Minua ei saisi kirveelläkään minnekkään retkille tai katsomaan yhtäkään nähtävyyttä. Minulle on aivan sama onko kohteessa mitään paikallista nähtävää en sitä kaipaa. Niin ja hotellissa on allinclusive ja lähimpään kaupunkiin on pitkä matka.
Turkissa ei olla koskaan ennen käyty mutta kreikan saarilla, cyproksella ja Kanarialla kyllä. Ei noissa turisti kohteissa ole edes oikeastaan maalla väliä melkein samanlaista kaikkialla.
Jos haluaisin jotain paikallisia nähtävyyksiä tai kulttuuria en edes matkustaisi mihinkään turistirysä kohteeseen.
Eikös se ole ihan ihmisestä kiinni minkälainen loman siellä Turkissa viettää? Mie ainaki tykästyin paikkaan ja ihmisiin.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:50"]Mua huvittaa toi voicen mainos tosta kilpailusta " voita UNELMA loma turkkiin alanyaan" Kaikkee muuta, kuin unelmaloma!
[/quote]
Kohdeko sen unelmaloman tekee? Ei matkaseura, ohjelma, hotelli, ruoka, ilmasto, uudet kokemukset???