AV-MAMMAN KEVÄTKIMARA (jatkotarina, jatka itse!)
Onkin jo kulunut aikaa siitä, kun viimeksi on seurattu av-mamman seikkailuja! ;)
Oli aivan tavallinen iltapäivänä ja av-mamma tavoilleen uskollisena selaili av-palstaa. Kuten aina, palstan selailu aiheutti mammalle tyydytystyä, sillä hän koki suurta ylemmyydentunnetta lukiessaan alempiarvoisten ihmisten toilailuista. Mamman rauhallinen palstailuhetki koki kuitenkin pian ikävän keskeytyksen, kun postilaatikkoon kolahti kirje...
Kommentit (213)
Ovi avautui. Kake ja nico saapuivat. Siinä samassa jonne pyyhälsi huoneeseen ja näki nicon
Vässykkä kätteli Nicoa ja tarjosi hänelle Gifu pastillin.
miksi tuo jakelee noita hemmetin pastilleja? mamma mietti
mi-minä käyn nopeasti ostamassa jotain hi-hienoa illanvieton kunniaksi., änkytti mamma
Vässykkä huomasi, että mamma punastui nicon nähdessään. wtf?!
onneksi Mamma oli juonut vain lasin shamppanjaa ja kulauksen kaljaa. Mamma juoksi kiireellä autolle ja kaasutti kotipihasta. Mamma suunnitteli ostavansa Pirkan etanapannun, mätiä ja ruisnappeja.
Mutta huppelissa hän osti väärät ruuat. Makaronilaatikkoa, koiranruokaa ja amerikanpastilleja
Autossa mamma huomaa että takapenkillä röhnöttää anoppi umpihumalassa. Anopilla kun oli mennyt kotiavain hukkaan niin hän oli jäänyt juomaanloput shampanjat mamman autotalliin
- Kiva että mennään yhdessä hakemaan huikopalaa ja lisää juoaa. Anoppi sopersi mammalle
Mamma otti kylmän ja raskaan luger pistoolin vapiseviin käsiinsä ja asetti raudalta tuoksuvan ja maistuvan piipun suuhunsa.
PAmAM
Samaan aikaan Mamma lueskeli av:lla edellisillan ketjua Temptation islandista. "Kylläpä on wt ohjelma. Vaikka voisin minä kyllä tuota yhtä Villeä vähän koulia. Ja Jonnellekin varmaan maistuisi Choco", Mamma mietti. Onneksi hän muisti, että Ville asuu kehäkolmosen ulkopuolella ja heitti likaiset ajatuksensa pois mielestään. Mamman vatsa alkoi kurnia, ja hän huusi vässykkää.
Vässykkä oli kuitenkin liian innokas keksimään mammankäräytysprovoa, eikä kuullut Mamman huutoa.
Mamma nousi kyllästyneenä koneelta ja siirtyi kylpyhuoneeseen ajelemaan posliinipimpulia.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:16"]
miksi tuo jakelee noita hemmetin pastilleja? mamma mietti
[/quote]
Ovatko ne joitain pastillin muotoon puristettua khatia? Vässykkä on selvästi riippuvainen niistä.h
You raise me uuuup, lauleskeli Jonne onnellisena.
Mamma istahti taas koneelle ja näki; joku oli pistänyt uuden keskustelun!
/// OT. Äh, mä niin haluaisin olla se, joka keksii ton vässykän mammankäräytysprovon, mutta mun mieleen tulee vaan tosi laimeita ideoita. Rakkaat av-palstan provokuningattaret(/kuninkaat), keksikääs tähän nyt joku mainio otsikko! <3 ///
"Kuvaile tuttusi, jotka ovat eniten wt". No niitä tuttuja minulta totisesti löytyy, Mamma haksahti vässykän syöttiin välittömästi ja kuvaili ketjuun tarkasti mm. anopin, kälyn ja vässykän työkaverit.
Kake saapui paikalle Nicon kanssa. Mamma tunnisti hänet. Paikallisen Lion Clubin puheenjohtaja, purjehdusseuran jäsen ja golf glubin osakas, ja helveti rikas. Ja nut tuli Kaken mukana heille. Mammalla ei ollut tarjota kuin pussikaljaa ja anopin synttäreiltä yli jääneitä voileipäkeksejä. Nyt ole tehtävä jotain että saataisiin tehtyä tähän kaupungin seurapirikermaan kuuluvaan mieheen vaikutus.