Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä korkea ulkonäköstandardit

Vierailija
06.03.2015 |

Mieheni on tosi vaativa minun ja muiden naisten ulkonäköä kohtaan. Tässä muutama esimerkki:

- haluaa, että käyn treenaamassa joka päivä

- painon pitää olla alle 60

- haukkuu koko ajan muita naisia, jos on jotain poikkeavaa, esim. isot reidet

- haluaa, että kynnet (mani ja pedi) aina kunnossa

- ei saa olla karvoja missään, haluaa että menen laserhoitoihin

- haluaa, että käytän korkokenkiä joka päivä

En tottele mitään näistä jutuista ja saan kuulla siitä kyllä joka päivä. Mieheni ei myökään anna minulle rahaa ulkonäön hoitamiseen, vaan minun pitäisi maksaa nämä omasta pussista.

Mitä mieltä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Jätä samantien. Ei selvästikään arvosta sinua sellaisena kuin olet. Mitä luulet käyvän sitten kun vanhenet ja ikä alkaa näkyä?

Vierailija
22/27 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa mehupilleissä jotka tuossa on jalkojen tilalla ei ainakaan ole mitään naisellista. Auschwitz niistä lähinnä tulee mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:49"]Se maksaa, joka haluaa.
[/quote]
Luulisi että nainenkin haluaisi näyttää naiselta ja säilyttää arvonsa. Mätisäkit ei kiinnosta ketään
[/quote]

Ihmisen arvo ei perustu ulkonäköön.
[/quote]
Ei niin, mutta naisen arvo perustuu.
[/quote]

Nainen on ihminen. Tiedoksi sinne lähiöbaariin.
[/quote]
Lähiöbaareissa ne kaameimmat mätisäkit käy ja lyllertää marketeissa. Minä panostan laatuun ja laatua saa vain vaihtamalla riittävän usein uuteen.
[/quote]

Sinähän sen tiedät, kun niissä lähiöbaareissa notkut.

Vierailija
24/27 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat vaatimukset, itsellä ei ole omalle mitään muita fyysisiä vaatimuksia kun se, että läskiä ei saa olla. M33

Vierailija
25/27 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:06"]Onpas täällä eriäviä mielipiteitä.

Miehen mieleen ovat tälläisen tyyliset naiset: https://instagram.com/p/w56hQtMU_Y/?modal=true 

Eli pitää olla laiha, naisellinen ja huolehtia ulkonäöstä. Tosi stressaavaa. Koen tosi paljon paineita miehen seurassa. Olen miehen sanojen mukaan upea, mutta hän sanoo että minun pitää huolehtia itsestäni, enkä saa repsahtaa, kuten monelle naiselle käy.

Miehessä ei ole muuten mitän valitettavaa. Hän on täydellinen, huolehtiva, rakastava ja menestyvä komistus <3
[/quote]
Onpa kammottavan laihat jalat.

Vierailija
26/27 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitää venäläisistä malleista ja vaatia sua täyttämään sen kriteerit? Heh, etsi joku enemmän oman itsesi kaltainen mies, koska lennät kuin leppäkeihäs pihalle heti, jos elät yli 25v., etkä salilla käymisestä välitä. Miltä mies itse näyttää? Onko tällä paljonkin rahaa? Vai mistä syystä vietät yhä kallista aikaasi sen kanssa, vaikka varmaan saisit jostain vähän fiksummankin?

Itse tuhlasin teini-ikäni loppuvuodet sellaisen idiootin kanssa, että jopa ne omat vanhempani sanoivat ( juuri omat vanhempani, joille en koskaan kelvannut) että tyyppi on surkimus ja toivottavasti ymmärrän edes joskus tasoni ( joka ei siis heillekään kelvannut) tai saan edes jotain konkreettista hyötyä siitä amisukkelista, joka vaati multa mallin mittoja ja kahta työtä samalla kun itse kaivoi lähinnä nenäänsä kotona ja vaati kaikkea kaikilta  muilta paitsi itseltään.

Kuitenkin sun ukkeli on joku lopulta vielä tasottomampi mitä sä. Yleensä nuo on aina ja jäävät yksin viimeistään silloin, kun ei rahaa löydy enää tarpeeksi niiden huonojen puolien ja vaatimusten kompensoitiin. Kestäisitkö samaa kohtelua persaukiselta pummilta?

Vierailija
27/27 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan nainen on nätti strutsi mutta karvatakki toki hämää ;)

Parinvalintaprosessissa nuo kriteerit haetaan kohdilleen, luettelemasi asioita naisestaan haluava hakeutuu sitten heidän seuraansa. Ja nainen voi yhtä hyvin haluta, että mies näyttää David Beckhamilta ja on yhtä varakas, ja trendikäs ammatti siihen päälle. Jos sattuu olemaan Victorian näköinen niin heti kun mies on tyytyväinen naisvalintaansa kannattaa mainita, että muru, haluan sinun olevan kuin Calvin Kleinin mainoksesta ja helvetin rikas. Niin, ja voisi alkaa harrastamaan ammattilaisjalkapalloa. Naiselle riittää hoikkuus, nätti tukka ja kohtalainen naama ja että osaa laulaa vähäsen. Helppo elämä!

Sano miehellesi, että joillakin on onni omistaa älykäs ja syvällinen rakastettu. Me muut joudumme tyytymään siihen mitä saamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän