Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kaikki toivoo lottovoittoa jotta saisivat uuden auton ja omakotitalon
Fennek qwq
04.12.2021 |
Itse haluan voittaa lotossa ja toivoisin että voitan koska antaisin köyhille rahat. Itelle en ostais mitää kun en oikeen tarvii maallista mammonaa.
Kommentit (2)
Höh, mitä sillä uudella autolla tekisin , kun just luovuin yhdestä entisestäkin. On hauskempi ajaa taksilla ja kunnon vuoksi kävellä tai pyöräillä. Nooh , on ykköskoti ja kakkoskoti ,sekä rahaa olisi vielä kolmanteenkin. Miten sitä on kerääntynytkin tällaisille tavallisille duunareille.
Ja- aina hankitaan mitä mieli tekee.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jaa. Mä haluan lottovoiton, jotta pääsisin pois työpaikastani. Totta hemmetissä sen jälkeen lähtisi myös talo ja auto ostoon. Köyhillehän se raha menisi tässäkin tapauksessa =D