Palstan miehet, mitä mieltä tällaisesta kropasta?
Kommentit (210)
Näyttää lantiosta helvetin leveältä.. Vähän kuin joku Latino.. Ja latinot eivät ole niin mieleeni. En toki sano että ruma olisi..
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:30"]
WHAT???? Miten toi on muka jonkun mielestä LÄSKI???????? Ihan normaalipainoiselta näyttää minun mielestäni. Huh huh.
[/quote]
Huomasitko sanan "mielestä" jota käytit? Anorektikkokin on mielestään läski.
Minun silmääni erittäin kaunis nainen. Luulen että aika moni mies on tottunut katsomaan kuvia niistä tosielämässä todella hoikista naisista ja siksi tämännäköisestä naisesta ollaan sitämieltä että Läski? Luulen että jos toikin muija kävelis Prismassa vastaan niin päät kääntyisi aika hyvin, eikä kukaan ajattelisi että hyhhyh kun on leveä lantio. Tämän muotoinen siluetti, on taas minun mielestäni aivan ihanteellinen. Kuka tämä kyseinen nainen on?
M29
En ole ikinä kuullut että MIES valittaisi että naisella on liian LEVEÄ LANTIO! Uskomatonta...
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:41"]
En ole ikinä kuullut että MIES valittaisi että naisella on liian LEVEÄ LANTIO! Uskomatonta...
[/quote]
Nää negatiivisesti kommentoivat on luultavasti vaan luikkuja naisia jotka ei kelpaa miehille. :)
Emmäätiä mitä keskenkasvusia kloppeja täällon, mutta tuo se on nainen! Ihanat kurvit ja vartalon muodot kohdallaan.
Ei paras mahdollinen joskaan ei huono, mutta ehdottomasti ilman väriläiskiä, niiden kanssa turn off!
Vähän liian rehevä minun makuuni. Myös liikaa tatuointeja, mutta sitä ei nyt taidettu kysyä.
Kaunis nainen. Miten voisin sanoa jotain muuta? Jos mies ei tuosta pidä niin ihme ja kumma, ja jos nainen luulee että miehillä on niin tarkka naismaku että tuosta kuvasta olisi jotain erikoista sanottavaa, niin sekin on ihme ja kumma.
Naisten toivoisi vähitellen oppivan että miehet ovat tyytyväisiä hyvinkin erilaisiin naisiin. Nainen kuin nainen, kunhan olet alasti niin mies on iloinen. Media vain muokkaa sellaista kuvaa että miehet ovat tyytyväisiä vain silikonilla pumpattuihin kukkakeppi-Barbieklooneihin.
Yksi sana: seksikäs
Tuollainen synnyttäjän lantio vie heti ajatukset yhteen hommaan, nimittäin sänkypuuhiin.
Tatuoinnit on turhia, mutta niistähän tässä ei kysytty?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:41"]En ole ikinä kuullut että MIES valittaisi että naisella on liian LEVEÄ LANTIO! Uskomatonta...
[/quote]
En minäkään. Oikeasti mies sanoisi että "liian iso/leveä/löllö/läski perse".
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:41"]En ole ikinä kuullut että MIES valittaisi että naisella on liian LEVEÄ LANTIO! Uskomatonta... [/quote] En minäkään. Oikeasti mies sanoisi että "liian iso/leveä/löllö/läski perse".
[/quote]
Ja silti kumma kyllä näillä iso/leveä/löllö/läskiperseen omaavilla naisilla on kaikista eniten vientiä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:24"]
Hei miten noi rehevät naiset saa ton vatsan noin litteeks?
[/quote]
Photoshop?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:41"]En ole ikinä kuullut että MIES valittaisi että naisella on liian LEVEÄ LANTIO! Uskomatonta... [/quote] En minäkään. Oikeasti mies sanoisi että "liian iso/leveä/löllö/läski perse".
[/quote]
Mä sanoisin omalle vaimolleni jotain tuollaista, jos kysyisi minulta mielipidettä.
Oikeestihan tuo on syntisen seksikäs!
Ihan ok, mutta tatuoinnit on perseestä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:41"]En ole ikinä kuullut että MIES valittaisi että naisella on liian LEVEÄ LANTIO! Uskomatonta...
[/quote]
Kato ku makuja on monia? Ei kaikki miehet tykkää liian leveästä lantiosta! Jos olisi paljon timmimpi eikä noin treenaamattoman näköinen löysä alaosasto niin olis aika herkku.
Tuosta tulee niin rehevä ja matami vaikutelma kun sillä on varmaan ainakin +15 kiloa ylipainoa. Näyttäis niin kuumalta jos olis timmimpi eikä ylimäärästä läskiä mutta noi kurvit ja tissit säilyisi :D
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:34"]
Näyttäisi paremmalta jos ei ois noin leveä lantio
[/quote]
Ja mä kun luulin että miehet juuri pitävät leveistä lantioista? :O