Kolmas nimi hakusessa nimeen Kerttu Aino
Tarvitsisin hieman apua, mikä nimi sopisi mielestäsi kolmanneksi nimeksi Kerttu Ainolle?
Seuraavia nimiyhdistelmiä on jo ehdotettu:
Kerttu Aino Orvokki
Kerttu Aino Amanda
otan ehdotuksia vastaan myös pelkästään toiseksi nimeksi :)
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:36"]
No Inkeri tietysti! Kerttu Aino Inkeri.
[/quote]
Oho, heti otsikosta itsekin mietin Inkeriä kolmanneksi nimeksi. Se tuntui heti enempiä miettimättä todella luontevalta. Kerttu Aino Inkeri.
[/quote]
Minä myös ajattelin heti kysymyksen nähtyäni Inkeriä kolmanneksi. Kerttu Aino Inkeri. Luulin jo kun mäitä sitten luin, että oliko kysymyksessä Inkeri valmiina, kun se tuli niin vahvasti mieleen.
Tai sitten vain kaksi nimeä Kerttu Aino ja sukunimi perään. Mielestäni sekin riittäisi.
joku kansainvälinen! Aino ja Kerttu on niin suomalaisia, ja eivät käy ulkomailla. Jos tyttö esim haluu lähteä sitten ulkomaille opiskelemaan jne. niin voi otta paremman nimen käyttöön. Itse muutin yhdessä kaverini kanssa 20v vanhana Englantiin. Hän on Helmi, ja oli kyllä aika naurettavaa kuunnella kun enkut yritti sitä lausua, siinä tilanteessa olin iloinen, että oma nimeni on kansainvälinen :) Amanda on hyvä
esim. Matilda, Isabella, Olivia, Fiona, Viola jne...
Kerttu Aino Inkeri on hyvä. Ehdotan vielä:
Kerttu Aino Vanamo
Minäkin tulin ehdottamaan Inkeriä! Ääni sille! Av raati on puhunut!:)
Moonika, Inkeri, Kanerva, Orvokki, Loviisa, Augusta, Lyydia
Mä jättäisin Ainon välistä pois ja laittaisin kolmitavuisen toisen nimen. Muista lisätä sukunimi nimirimpsuun mukaan. Monesti kolmella etunimellä tulee koko rimpsusta liian pitkä.
Esim. keksityllä sukunimellä Kerttu Annikki Kettunen tai Kerttu Inkeri Kettunen kuulostaa mun korvaan paremmalta kuin se missä vielä Aino välissä. Se Aino kuulostaisi siinä vähän siltä kuin levy hyppisi.
Kerttu Aino Emilia tai Kerttu Aino Adalmiina